• Anonym (Taurus)

Intimpiercing.

Hej!!

Är det någon där ute som har erfarenhet av intimpiercing?
    Jag har en tanke om att pierca min penis med en "Prins Albert" eller något liknande. Jag funderar på om det kan få några negativa effekter på "Apparaten"? Jag tycker att det ser lite coolt ut. Jag tänker att det kan stimulera kbinnan till att leka med den i den orala fasen samt att det kan vara nice i själva samlaget. Är det någon som har erfarenhet av detta?

• Svar på tråden Intimpiercing.
  • PunkPyret

Det är säkert en vattendelare som så mycket annat. Jag gillar piercingar (gärna också tattoos) det ser coolt ut och intima ger i a f mig extra stimulans. Du ska göra det om du själv vill. Som allt annat... och den går ju att ta av om någon inte gillar den

• Anonym (Taurus)

Den kommer nog mest sitta där som ett smycke då min fru inte gillar att suga och att leka med den, och dessutom är skeptisk till extravaganser när det kommer till sex. Det skulle vara spännande med en hungrigare kvinna.🙄

• Anonym (Taurus)

Den kommer nog mest sitta där som ett smycke då min fru inte gillar att suga och att leka med den, och dessutom är skeptisk till extravaganser när det kommer till sex. Det skulle vara spännande med en hungrigare kvinna.🙄

Har du någon intimpiercing?

• PunkPyret
    Anonym (Taurus) skrev 2023-06-23 15:09:48 följande:

Jaha, det låter ju lite tråkigt. Du tror inte att en PA kan tända upp henne lite?
  • Anonym (Taurus)

Jag kan ju försöka. Nu män och kvinnor lite olika skapade, men en nyfiken fråga, gjorde det ont? En läpp är kanske mindre känslig än ett ollon?

• Anonym (Leyla)

Skulle aldrig våga låta någon med en sån penetrera mig. Då får han ta av den först.

Själv har jag en Christina-piercing

• Anonym (Taurus)

Hej Leyla!!

Det är inte något vasst föremål den är mjukt rundad så det ska inte vara något problem. Har du provat någon metall-dildo? Jag tror att det är jämförbart. Det är ett ganska litet smycke som i princip är integrerat med penisen.

Ha en skön helg och kör hårt!!👉👌

• Anonym (Taurus)

Vart har du satt dun piercing? I blygdläppen eller upp mot klitoris? Det ser skitläckert ut, en nice leksak, något flr tngan att leka med.😜

• PunkPyret

Jag har många, en i klittan och flera i varje fittläpp. Det gör jätteont i någon sekund och så klart stramar och spänner det en tid efteråt.  Men jag tycker att det är värt det. Har gett mig mycket, de förhöjer min njutning och en del killar får nästan kåtslag när de ser hela utsmyckningen.   
    Mycket möjligt att det gör mer ont i kuken, svårt för mig att gissa men det känns som att det är ett större jobb. 

• Anonym (Dyrt)

En sån man hade aldrig fått en avsugning mer av mig för metallen kan slå sönder tänderna. 

Min syrra har dyra och dryga tandskador sen hon bara hade tungan piercad. 

Svar på tråden Intimpiercing.