Inlägg från: Anonym (Taurus) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Taurus)

Intimpiercing.

Hej!!

Är det någon där ute som har erfarenhet av intimpiercing?
    Jag har en tanke om att pierca min penis med en "Prins Albert" eller något liknande. Jag funderar på om det kan få några negativa effekter på "Apparaten"? Jag tycker att det ser lite coolt ut. Jag tänker att det kan stimulera kbinnan till att leka med den i den orala fasen samt att det kan vara nice i själva samlaget. Är det någon som har erfarenhet av detta?

• Svar på tråden Intimpiercing.
  • Anonym (Taurus)

Den kommer nog mest sitta där som ett smycke då min fru inte gillar att suga och att leka med den, och dessutom är skeptisk till extravaganser när det kommer till sex. Det skulle vara spännande med en hungrigare kvinna.🙄

• Anonym (Taurus)

Den kommer nog mest sitta där som ett smycke då min fru inte gillar att suga och att leka med den, och dessutom är skeptisk till extravaganser när det kommer till sex. Det skulle vara spännande med en hungrigare kvinna.🙄

Har du någon intimpiercing?

• Anonym (Taurus)

Jag kan ju försöka. Nu män och kvinnor lite olika skapade, men en nyfiken fråga, gjorde det ont? En läpp är kanske mindre känslig än ett ollon?

• Anonym (Taurus)

Hej Leyla!!

Det är inte något vasst föremål den är mjukt rundad så det ska inte vara något problem. Har du provat någon metall-dildo? Jag tror att det är jämförbart. Det är ett ganska litet smycke som i princip är integrerat med penisen.

Ha en skön helg och kör hårt!!👉👌

• Anonym (Taurus)

Vart har du satt dun piercing? I blygdläppen eller upp mot klitoris? Det ser skitläckert ut, en nice leksak, något flr tngan att leka med.😜

• Anonym (Taurus)

Hej Punkpyret!!

Tack för din reflektion. En smyckad fitta  skulle man gärna leka med och jag tillhör nog dem som skulle få kåtslag, jag erkänner. Om man sätter en i kuken, jag kan man tänka att det känns lite, att du inte kan relatera till den känslan ör bara naturligt.

Tack och ha en bra dag!!

• Anonym (Taurus)

Hej Madame Tuttvårta!!

Du redogör intressant för dina piercingar, och det ser himla läckert ut med smyckade boobs, men jag kan samtidigt förstå att det har sina effekter  ilka inte alltid är positiva. Att pierca fittan är en trevlig syn för ögat och om du skulle göra det skulke det säkert uppskattas för den som får äran att leka med din vackra kropp. Du får bara ta det lite försiktigare med trosorna, ta av dem lite långsammare och mera retsamt, alternativt bära trosor med öppning i grenen, då kan du ta en snabbis lite nöra du känner för det. Det är dessutom nåde läckert och lite retsamt dirty.

Allt gott!!!👉👌

• Anonym (Taurus)

Hej Punkpyret!!

Det är ju inte utan att man skulle vilja se ditt välsmyckade kön!☺️

Ha en bra dag!

• Anonym (Taurus)

Hej igen!!

Jag förstår dig!! Stringtrosor retar sinnet så det räcker, och jag som gillar kvinnors rumpor tittar nästan lite för mycket. Jag blir ofta uppkåtad och det är ständigt liv i lemmen. ☺️

• Anonym (Taurus)

Hej Veronica!

Jag har en mycket god relation med min fru och vi har ett bra samliv. Att jag är intresserad av sex och gärna snackar om det som defacto är en naturlig del av livet är inte konstigt. Du kanske ska söka dig till ett annat forum om du är känslig för sådana samtalsämnen. Det hela handla egentligen bara om intimpiercing, och om att jag hade frågor om andras erfarenheter. 

Ha en bra dag!!

• Anonym (Taurus)

Hej Anonym Äckel!!

Jag har ett jobb och jobbar väldigt mycket, men som flintskalle så finns det inte mycket att kamma. Det är dessutom inte fel att tycka att vackra och välklädda kvinnor är attraherande.

Ha en bra dag!!

• Anonym (Taurus)

Hej Sexy!!!

Tack för tipset!! Jag ska kolla upp det och kommer självklart inte göra en sådan här grej oöverlagt. Det får ju likdom inte bli fel.🙄

Svar på tråden Intimpiercing.