• Anonym (Medveten)

Kan män ha string

Kan män ha string? Jag tycker det är snyggt och bekvämt att ha string. Undviker att ha det då jag vet att jag kommer byta om med andra. Visst är det fegt kanske. Då jag undrar har ni andra män string eller vad tycker ni fruar om era män skulle ha string

• Svar på tråden Kan män ha string
  • Polyrytm
    Pussan skrev 2023-06-27 16:32:47 följande:

Självklart kan män ha strng. Det kan vara läckert! Med en fast, vältränad rumpa så klart...

Jag skulle vara sjukt het i string isåfall. 
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (Nää) skrev 2023-06-27 21:30:05 följande:
    Hahaha, nää har haft några ec som provat string - en såg ok ut.
    Mitt ex hade av någon outgrundlig mening string men, näää, inte på en så platt röv.
    Min nuvarande (som är en fantastisk kvinna) skulle jag inte ens vilja se i string. Det skulle döda allt.....och det vill jag inte - alls!
    Inga problem - det låter som om du föredrar något annat, bra så
  • Anonym (Nää)
    Anonym (Vivi) skrev 2023-06-27 21:34:19 följande:
    Inga problem - det låter som om du föredrar något annat, bra så
    Lite ...... eller mycket så....
    Har alltid valt mina kvinnor efter personlighet, en råkade ha en alldeles fantastisk stjärt. Detta var dock låååångt innan string men - just hon hade nog kunnat haft det faktiskt.
    I övrigt ser det mest för taskigt ut. tyvärr.
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (Nää) skrev 2023-06-27 21:41:06 följande:
    Har alltid valt mina kvinnor efter personlighet, en råkade ha en alldeles fantastisk stjärt. Detta var dock låååångt innan string men - just hon hade nog kunnat haft det faktiskt.
    Vi gillar olika. Olika är bra.
  • Anonym (Nää)
    Anonym (Vivi) skrev 2023-06-27 21:44:45 följande:
    Vi gillar olika. Olika är bra.
    Absolut - skulle verkligen inte vilja se min kvinna i string men ..en snygg bh funkar ju verkligen ... ) Absolut!
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (Nää) skrev 2023-06-27 21:50:22 följande:
    Absolut - skulle verkligen inte vilja se min kvinna i string men ..en snygg bh funkar ju verkligen ... ) Absolut!
    Tolerans och respekt är en bra egenskap

Vi respekterar att vi gillar olika helt enkelt 
  • Anonym (Eva)

Finns det stringblöja? För vuxna då.

• Pussan
    Polyrytm skrev 2023-06-27 21:33:31 följande:
    Det kan du säkert ha glädje av!
  • Anonym (Kimchi)

Välj de underkläder du vill ha och gillar. String på en man gillar inte jag. Snyggast med ett par välsittande boxer. Bär extremt sällan string själv. Varierar trosor efter aktivitet. Jag väljer gärna slets. Ett par brazze som dessutom jag tycker är bekväma. Gillar att ha matchande bh och trosor. Både romantiska och sexiga. Jag klär mig för min egen skull men vet att min man uppskattar det också. 

• Anonym (Vivi)
    Anonym (Kimchi) skrev 2023-06-28 20:22:07 följande:

Välj de underkläder du vill ha och gillar. String på en man gillar inte jag. Snyggast med ett par välsittande boxer. Bär extremt sällan string själv. Varierar trosor efter aktivitet. Jag väljer gärna slets. Ett par brazze som dessutom jag tycker är bekväma. Gillar att ha matchande bh och trosor. Både romantiska och sexiga. Jag klär mig för min egen skull men vet att min man uppskattar det också. 

Låter som att du vet vad du gillar. :)
  • Polyrytm
    Pussan skrev 2023-06-28 17:46:04 följande:
    Det kan du säkert ha glädje av!
    Man kan även använda stringen som tandtråd.
  • Pussan
    Polyrytm skrev 2023-06-29 03:06:12 följande:
    Man kan även använda stringen som tandtråd.
    Man kan även använda tandtråd som string
  • Anonym (J)

Man på 47 år och använder string nästan jämnt.
    Använder string till vardags och när jag tränar.
    String är väl egentligen det enda man kan använda under träningstights. Mycket skönare med string också än boxer.
    Frun har inget emot heller att jag använder string även hon använder string jämnt.
    Man ska väl använda det som är skönt.

• Anonym (Urban)
    Anonym (nja) skrev 2023-06-25 15:47:50 följande:

Alla kan väl ha allt (tex Di Leva som gick omringa i togor) så bestämt du själv. 

Jag personligen tycker det är rätt fult på både män och kvinnor, använder det inte själv (är kvinna) eftersom jag tycker det skär in i rumpan. Har testat flera olika modeller när jag var tonåring för då trodde jag tydligen att man "måste" ha string men gav upp. 

Vad föredrar du numera? :)
  • Anonym (Urban)
    Anonym (Nää) skrev 2023-06-27 21:41:06 följande:
    Vad gjorde hennes stjärt fantastisk? :)
  • Anonym (Urban)
    Polyrytm skrev 2023-06-27 21:33:31 följande:
    Hur kom du fram till det? =)
Svar på tråden Kan män ha string