Inlägg från: Anonym (Ej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ej)

Skäms för mitt kön

Jag har inte ens koll på hur jag ser ut där i avseendet om nåt är långt eller kort jämfört med nån slags medelvärde. På riktigt. Varför  bryr du dig? Din man jar ju skaffat barn med dig, tror han bryr sig om annat. Personalen på förlossningen kunde inte bry sig mindre.

• Anonym (Ej)
    Solrosennn skrev 2023-06-26 22:38:04 följande:

tack för att ni försöker få det att inte vara ett problem. Men det ÄR verkligen ett problem för mig.. Jag kan alltså inte ens ha vissa byxor, aldrig tights och inte visa mig på stranden. Så tydligt syns det utåt för andra och inte bara för mig.. Kag överdriver verkligen inte. Så jag vill bara inte att mitt kön ska vara en diskussion i fikarummet efter.

Menar du till skillnad från de som spricker sönder helt och fullt? De som kräks och bajsar ner hela sängen och sköterskorna? Varför skulle de reagera på just dig? Jag har som sagt noll koll på hur mitt utseende där nere är och jag rakar mig inte. 

Jag tror du behöver prata med någon om detta. Kan säga att jag under mitt 40-åriga liv aldrig inett omklädningsrum eller på stan reagerat över nån annans underliv. Aldrig. Jag bryr mig inte. Jag tror det sitter i huvudet på dig.

Svar på tråden Skäms för mitt kön