Skäms för mitt kön
Jag har heller inget som helst streck där nere. Minns inre blygdläppar är betydligt längre än dom yttre och ser man framifrån så är det först typ klitoris man ser som en svullen knapp och sen inre blygdläppar som hänger ner. MEN jag känner att jag inte kan bry mig mindre. Min snippa har fött tre fantastiska barn, min man älskar att slicka den, den ger mig fantastiska orgasmer både med och utan min man, den fungerar att kissa med och den funkar i alla viktiga avseenden. Aldrig någon som klagat på den förutom möjligen mina barn som påpekat att den är ful varpå jag säger lite skämtsamt att det är deras fel. Haha.
Men skämt och sido jag accepterar mitt underliv och älskar det för vad det är. Och jag älskar att gå runt naken framför min man.
Och vad det gäller förlossningar så har jag dels fött tre egna men har även stått på andra sidan i form av jobb och tro mig, ingen verkligen ingen tänker på hur ditt underliv ser ut. Tro mig det stora huvudet som dom ser komma ut därifrån kommer skymma allt. Och för den delen innan bebis kommer ut och dom undersöker osv kollar dom sällan dig mellan benen. Dom brukar sätta sig och sticka in fingrarna medan dom kollar på något annat. Dom behöver bara känna, inte se.
Lycka till på förlossningen. Det är det mest fantastiska jag gjort och skulle kunna göra det hundra gånger till.