• Maaarr

Särbos?

Hej! Är det fler här som lever i särborelation? 

Får ni det att funka?
    Jag börjar undra om jag borde släppa taget om min. Det känns som min särbo tar avstånd men ingen av oss vill göra slut. Vi träffades på dejtingsajt. Livet är mycket vi har båda barn bor på olika orter. Jobbar. Blir oftast jag som får köra är alltid något som kommer emellan. Så va det inte förr. Känner mig lite trött och ensam i relationen samtidigt vill jag inte det tar slut. Fast vi hinner ju nästan inte ses och ses om kemin mellan oss växer och blir något riktigt bra. Har aldrig haft den typen av kemi i en relation. 

• Svar på tråden Särbos?
  • Ylva34

Båda måste vilja anstränga sig i en relation, annars går det inte. Känner du att du gör det mesta och han är antingen inte så intresserad längre, drar sig ifrån, är på väg bort, eller är så bekväm i det, att du gör allt, så hade jag dragit mig ifrån honom istället. Det är kanske inte det bästa tipset för att rädda en relation men så som den är nu är den ändå döende. Båda måste vilja, båda måste visa det, båda måste göra rätt prioriteringar. Det är inget man ska behöva kräva, det ska han förstå på egen hand, han är vuxen. 

Svar på tråden Särbos?