EpicF skrev 2023-07-01 14:55:40 följande:
Jag har aldrig sagt att det finns ett kriterie för att få IVF bekostnad när man har barn sedan innan. Så var fick du det ifrån.
Jag sa att allt bedöms individuellt och beroende på medicinsk grund så kan man få bekostnad IVF även om man hsr barn sedan innan. Och jag skrev också att jag känner folk (bla med samma anledning som ts) som fått bekostnad IVF trots barn sedan tidigare.
Jag heller aldrig påstått att ts ska få IVF utan att hon kanske kan få men att hon måste vända sig till sitt landsting för att få reda på vad som gäller just henne.
Ett tips är att faktiskt läsa vad som står istället för att tolka hej vilt.
Haha, jag vet inte riktigt vad du håller på med, jag tycker du verkar vara en obehaglig människa. Jag lämnar tråden nu för du har övertygat mig om att du bara är en clown som av någon outgrundlig anledning får näring av att framställa dig som kunnig och allvetande, när det är så uppenbart att du bara fabricerar, och försöker vända och vrida på diskussionen till din fördel så att du aldrig behöver stå till svars för vad du hittar på.
Om nån annan har riktig, läsbar info blir jag själaglad, men jag kommer aldrig ta något du skriver på allvar igen.
Ts - önskar dig all lycka till och att du får all den hjälp du behöver.