• Aniiee

Posta din AI-konst!

Bara för att jag postade en massa AI-konst i en annan tråd. Kom igen, alla, skapa något!

Här finns Stable Diffusion, helt gratis, helt fritt att göra vad man vill med sin konst:
    stablediffusionweb.com/

Här är några saker jag skapat med Stable Diffusion:

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2023-11-01 23:10
    UPPDATERING: Jag har flyttat ifrån Stable Diffusions hemsida till playgroundai.com Den är roligare, bättre och trevligare. Fortfarande gratis som tillåter 500 bilder/dag och 30 "upsize" per månad. Betalalternativ finns om man önskar sig mer.
  • Svar på tråden Posta din AI-konst!
  • Aniiee
    FredrikLiksom skrev 2023-07-08 21:05:16 följande:

Intressant Aniiee!

Du kan verkligen hantera det här AI-verktyget!

Äh, jag är mest en glad amatör. 
  • Eurydike
    Aurora Borrealis skrev 2023-07-09 20:04:34 följande:
    Finns det något sätt att teleportera sig in i dina bilder tro? 😎
  • Elanus

Den räddande ängeln eller ängeln alla är rädda för? Svaret varierar kraftigt beroende på vem man frågar, ängeln eller alla andra.
  • Aurora Borrealis
    Eurydike skrev 2023-07-09 20:49:24 följande:
    Finns det något sätt att teleportera sig in i dina bilder tro? 😎
    Skrattande Jag vill också teleportera mig dit! Skrattande vi kan fråga AI:n om den kan teleportera oss!
  • Aniiee
    Aurora Borrealis skrev 2023-07-10 17:39:43 följande:
    Skrattande Jag vill också teleportera mig dit! Skrattande vi kan fråga AI:n om den kan teleportera oss!
    Same! 
Svar på tråden Posta din AI-konst!