• Anonym (Cccccc)

Gillar ni män att få sexiga bilder från er flickvän?

Ja som rubriken lyder; gillar ni att få sexiga nakenbilder från era tjejer/sambos/fruar?

• Svar på tråden Gillar ni män att få sexiga bilder från er flickvän?
  • Sharpshooter
    redstripe skrev 2023-07-04 07:25:18 följande:

Har aldrig tagit emot sexiga bilder från nån jag är i förhållande med. Hoppas innerligt att jag om jag gjort det hade jag blivit kåt glad och tacksam.

Men du tror att du skulle uppskatta det? 
    Kan ju vara en bra krydda...:;
  • Anonym (Plural)

Nej. Hon är fet, ful och det är obekvämt att behöva ljuga för hennes bekräftelsebehov.

• Anonym (Hannes)

Det bästa som finns!

• Ztiff2

Fick en snap utav min tjej en gång när hon hade sperma I ansiktet och ett leende, blev sjukt kåt haha !

• Anonym (40ish)

Frugan har skickat ett par bilder på sig själv toppless i provhytten och någon bild där hon solar toppless hemma. Mer spännande än så har det aldrig blivit.. men jag älskar det!  Vill ha så mycket bilder på bar hud det bara går!

• Anonym (xxx)

Mina ex har gått igång rejält när de har hittat mina trosor i någon av deras fickor.
    Men gränsen gick tydligen vid att finna dem i matboxen, ihoprullade i en plastpåse. Mitt ex trodde det var något bröd eller så o drog upp trosan utan att titta först o satt där sen med trosorna i handen bland massa gubbar till arbetskamrater. 
    Det exet såg som blyg o lite bortkommen på jobbet men hemma var han grrrr.
    Han vart inte glad. Cool

• Anonym (Bilden)

Skickade en bild på mig själv i sexiga underkläder till den man jag dejtade. Han blev helt till sig och det kryddade sexet rejält. Självklart får han bilder i alla fall några gånger i veckan. Dock inga fasta tider utan de kan komma när som under dagen. Bäst är när han kollar telefonen när han sitter med sina kolleger för då måste han låtsas som inget alls och blir störtkåt Flört

• Anonym (M)

Jag älskar att få bilder. Dock så har jag bara fått 4st under våra 9 år tillsammans. Har frågat om hon kan skicka fler, men får bara
    - nej, jag är för ful
    Som svar.

• Samsam111

Jag fick en bild igår på jobbet med texten Detta väntar dig ikväll! Hade svårt med fokuset resten av dagen på jobbet!

Svar på tråden Gillar ni män att få sexiga bilder från er flickvän?