Inlägg från: jeanette02 |Visa alla inlägg
  • jeanette02

Vad tycker in om andrew tate?

Märks väl att han driver lite med folk, liksom skruvar till det. Man får ju googla runt lite för att hitta det han säger själv. Som inte är redigerat och sönderklippt.
    Tror han sitter häktad igen för ngt. Inte säker dock. Men inte dömd el straffad vad jag vet. 

Samtidigt lever vi i ett tolerant samhälle där alla ska få tycka vad de vill så får man även acceptera att vissa t ex inte tycker om priderörelsen osv. Eller man kan tycka att män och kvinnor är de enda könen t ex. 
    Eller att faktiskt bara biologiska kvinnor har mens. Ja man får ha egna åsikter. Det har många av de såkallade toleranta svårt med ofta. 
    Kriminella handlingar inte ok någonstans eller kränkningar. Men sedan blir ju vissa kränkta av allt så rätt hög ribba måste vi ha i det fria ordet ändå.

• jeanette02
    KatjaL skrev 2023-07-04 19:43:39 följande:

Denne sorgliga människa, som tycks bygga sitt liv på kvinnohat. Jag kan mycket väl förstå om incels ser upp till honom. För oss andra är han bara en uppmärksamhetstörstande idiot.

Som så många andra märkliga människor på sociala medier. Uppmärksamhetstörstande idioter. Vissa kvinnohatare, vissa manhatare (ok i vårt samhälle) men överlag väldigt mycket stört folk.
    Tycker det är lika skrämmande att människor ofta tjejer följer typ klanen Kardashians sjukliga beteende  och sönderopererade liv på sociala medier som att män följer Andrew Tate. Ibland undrar jag ens är han så populär ens eller är det ngt medier fått för sig? 
    Pengar har han ju då han var väldigt framgångsrik i sin sport. Han kanske borde hålla sig inom det fältet. 

Jordan Peterson däremot är vettig. Man måste inte hålla med i allt. Men överlag det han säger är klokt. En människa som också ofta låter andra prata till punkt och faktiskt diskuterar saker/samhällsfrågor. Det är ganska ovanligt numera. 
Svar på tråden Vad tycker in om andrew tate?