Inlägg från: Anonym (Oj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oj)

Din största hemlighet

Har varit otrogen. Ingen vet!

Skäms så enormt.

Det var inte jag som tog initiativ, jag försökte stå emot. Och jag vet att det inte är någon ursäkt eller så alls, men vill ändå bara vara tydlig med hur det var för själva historiens skull.

Jag lät mig övertalas efter mycket om och men, och hamnade i säng med en annan. Så var det! Tråkigt nog. Efteråt lade jag benen på ryggen både emotionellt och rent konkret? Hatar vad jag gjort och framför allt att jag lät mig övertalas och föll för tjat.

• Anonym (Oj)
    Anonym (Knappmobil) skrev 2025-11-04 07:32:16 följande:

Jag gillar att använda vanlig knappmobil istället för smartphone/Iphone.Gör bara det i lönndom när ingen ser, för annars skulle folk skratta ihjäl sig åt mig.

Jag avskyr egentligen sexiell promiskuitet/ lössläppthet men låtsas vara okej med det för att inte verka gammaldags, stofilisk eller "kristen".Som när en del på forumet uttryckt att monogamt förhållande och livslång kärlek mellan två personer är "utdaterat" och att det är mer lösa förbindelser som gäller idag, så vågar jag inte säga emot utan håller med för att inte väcka upprörda känslor.

Ja men lite samma med sex. När jag va yngre var det ingen big deal men ju äldre jag blir desto mer moralist har jag blivit.
Svar på tråden Din största hemlighet