Nakenbad med nya vänner
Dessa ljuva sommar nätter är det spännande att smyga ner och nakenbada, vilka har gjort det i sommar?
Dessa ljuva sommar nätter är det spännande att smyga ner och nakenbada, vilka har gjort det i sommar?
Nakenbad efter baren stängt under månens sken möjligen i ungdomens ljuva tid Men har inget intresse av att se andras nakna kroppar eller uppvisa min egen.
Gör det varje sommar. Inte bara på kvällen.
Träning bastu och bad, kul med dem som vill dela med sig av hela härligheten.
Har varit och nakenbadat ikväll, det är så skönt att släppa alla kläder och bara glida ner i vattnet
Jag nakenbadar tidigt på dagen, runt kl 7, påväg till jobbet, men även helg.
Jag har gjort det i över tre veckor nu. Skönt och befriande och avslappnande.
Jag badar i Tullingesjön, i Huddinge (Stockholm). Det är ingen nakenbad, så det kan hända att någon kommer. Då får man var förberedd att bada med kalsonger istället.
Sällskap hade varit att uppskatta, men det tyvärr svårt att finna.
Vi vet om en avskiljd strand vid en sjö som är perfekt för nakenbad. Badar ofta där bara vi två. Skön känsla att bada naken man känner sig liksom i symbios med naturen. Fattar inte att det finns folk som är så pryda att de inte ens badar nakna med sin partner.
Jag har bestämt träff med och mött upp par och kvinnor på nakenbad. Det är fantastiskt skönt och spännande. 😊
Jag har bestämt träff med och mött upp par och kvinnor på nakenbad. Det är fantastiskt skönt och spännande. 😊