• Kallemolle

Nakenbad med nya vänner

Dessa ljuva sommar nätter är det spännande att smyga ner och nakenbada, vilka har gjort det i sommar?

• Svar på tråden Nakenbad med nya vänner
  • Anonym (min kropp är mitt tempel)

Nakenbad efter baren stängt under månens sken möjligen i ungdomens ljuva tid Men har inget intresse av att se andras nakna kroppar eller uppvisa min egen.

• Anonym (Nakenbadare)

Gör det varje sommar. Inte bara på kvällen. 

• Kallemolle

Träning bastu och bad, kul med dem som vill dela med sig av hela härligheten.

• AnebyMicke

Har varit och nakenbadat ikväll, det är så skönt att släppa alla kläder och bara glida ner i vattnet

• Anonym (Man 35år)

Jag nakenbadar tidigt på dagen, runt kl 7, påväg till jobbet, men även helg.

Jag har gjort det i över tre veckor nu. Skönt och befriande och avslappnande.

Jag badar i Tullingesjön, i Huddinge (Stockholm). Det är ingen nakenbad, så det kan hända att någon kommer. Då får man var förberedd att bada med kalsonger istället.

Sällskap hade varit att uppskatta, men det tyvärr svårt att finna.

• Anonym (Naturligt)

Vi vet om en avskiljd strand vid en sjö som är perfekt för nakenbad. Badar ofta där bara vi två. Skön känsla att bada naken man känner sig liksom i symbios med naturen. Fattar inte att det finns folk som är så pryda att de inte ens badar nakna med sin partner.

• Gbgkillen73a

Jag har bestämt träff med och mött upp par och kvinnor på nakenbad. Det är fantastiskt skönt och spännande. 😊

• Anonym (Man 35år)
    Gbgkillen73a skrev 2023-07-17 09:36:41 följande:

Jag har bestämt träff med och mött upp par och kvinnor på nakenbad. Det är fantastiskt skönt och spännande. 😊

Ja visst är det pirrigt och häftigt när man träffar nytt folk vid ett nakenbad.

Hur får du kontakt med dessa?
    Jag har gjort enklare försök innan utan napp.

Vilket nakenbad och vilken stad brukar du besöka? (ren nyfikenhet bara)
  • Anonym (Nakenbadare)
    Anonym (Man 35år) skrev 2023-07-17 09:47:09 följande:

Du och flera menar tydligen nakenbad i ett sexuellt syfte. Jag badar naken för att bada naken. Inget häftigt pirrande är inblandat. Min väninna är med ibland. Å vi badar båda nakna för badandets skull. 
    Jag borde förstått varför ts låg i sex och samlevnad att det är nåt annat ni menar. 
  • Gbgkillen73a
    Anonym (Man 35år) skrev 2023-07-17 09:47:09 följande:

Jag har fått kontakt via mötesplatser på internet. Bara ett fåtal tillfällen dock. Jag brukar besöka Amundön i Göteborg. Ibland åker jag dit för att bada ensam. Ljuvligt skönt. Behöver absolut inte ha med sex att göra. 
  • Anonym (Man 35år)
    Anonym (Nakenbadare) skrev 2023-07-17 11:34:20 följande:
    Du och flera menar tydligen nakenbad i ett sexuellt syfte. Jag badar naken för att bada naken. Inget häftigt pirrande är inblandat. Min väninna är med ibland. Å vi badar båda nakna för badandets skull. 
    Jag borde förstått varför ts låg i sex och samlevnad att det är nåt annat ni menar. 
    Tack för din kommentar. Du har en poäng i det du säger. Självklart har nakenbadandet i allmänhet inte med sex att göra. 

Jag badar naket för jag känner mig så fri och lätt och naturlig. Jag brukar bada utan sällskap och ofta ensam på stranden/bryggan.

MEN jag kan inte separera min sexlust alla gånger. Tyvärr. Jag hade gärna haft en partner med för att hångla naket i naturen. 

Men det kanske bli lättare att få bort dessa tankar med lite ålder och minskad sexlust.

By the way: det hade varit trevligt om det fannas andra ställen där man kunde vara och umgås med andra nakna, än bad. 
Svar på tråden Nakenbad med nya vänner