Inlägg från: Anonym (Nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken)

App styrd leksak till par

Låter onekligen spännande. 
    Invärtes bruk känns ju som det ska vara för optimal effekt. 

Det är inte störande högt ljud då - så omgivningen hör, på en restaurang till exempel?

Låter inte heller som den allra billigaste alternativet på leksak men funkar det i praktiken som man tänker på det i teorin borde det verkligen kunna skapa häftiga effekter.

• Anonym (Nyfiken)
    Honsägerhej skrev 2023-07-10 21:39:26 följande:

Vi har en appstyrd trosvibrator från Satisfyer, mycket rolig! man kan använda färdiga vibrationer eller skapa sitt eget mönster. Den ska också funka på långdistans men vi har inte hunnit prova det än. Nackdelen är ju att det är just en trosvibrator, jag hade velat ha en leksak som man stoppar in så man kan vara utan trosor när man leker. Men det är sjukt sexigt, rekommenderar verkligen att skaffa något sådan. 
    Känslan för mig när vi är på restaurang eller vad vi nu gör och inte veta när han startar den eller att behöva hantera en orgasm mitt ibland folk är så sjukt hett! Min man älskar den också, han brukar inte kunna hålla sig länge när han får tillfälle att komma efter att han använt den på mig  // Flört

Vet nån om det finns nån modell som går att ha invärtes? 
    Det pratades ju mycket om analvibrator med trådlös fjärrstyrning när allt skrevs om funskskandalen i schack, men det kom väl inte fram om det verkligen var nåt som gjorts.

Jag tänker, om det finns för analt bruk borde de lika väl fungera invärtes i slidan. Men det är  främst kanske vibrationer utifrån som ger mest och bäst effekt, eller vad säger ni brudar?

Tacksam för tips och erfarenheter om ni vill dela med er. Är ju inte kul lägga pengar och tid på nåt som inte funkar. Vi är ju alla individer men recensioner på trosvibratorn från Satisfyer är ju väldigt varierande, från himmel till värdelös typ.
Svar på tråden App styrd leksak till par