• Anonym (..)

Min bästa dejt någonsin -han ghostar efteråt

Om nu allt kändes perfekt för dig TS så är det ju inte helt omöjligt att du dejtat över din liga. Tyvärr tror jag ofta att det är så när man blir ghostad.

• Anonym (..)
    sture123 skrev 2023-07-11 21:45:25 följande:
    Då är ni kvitt.
    Vad menar du.. att han betalade för sex genom att bjuda på allt, eller hur menar du med att dom är kvitt?
  • Anonym (..)
    Anonym (ledsen) skrev 2023-07-11 21:51:05 följande:
    Ja kanske det. Men han var då fulare i verkligheten än på sina bilder och rätt överviktig vilket man inte såg på bilderna. Att han var över min liga socialt är nog rätt så självklart då jag är rätt blyg och tillbakadragen. 
    Ful och överviktig.. och det kärade du ner dig i?
  • Anonym (..)
    Anonym (Linn) skrev 2023-07-11 21:52:17 följande:
    Kan ju likaväl varit att han fick kalla fötter för att du var över hans liga. 
    En kille slutar inte höra av sig till en tjej man dejtat för att hon var för bra. Dream on.
  • Anonym (..)
    Anonym (1:a kräver 10:a) skrev 2023-07-11 23:26:40 följande:
    Det där gamla visan drar alla män för att ursäkta mäns generellt dåliga och respektösa beteende gentemot kvinnor. En majoritet är fega och brister i känslomässig mognad och styrs av ryckningarna i sina könsorgan istället för att ta ansvar för andra dela av sin anatomi och intelligens.

Börja se kvinnor som människor istället för siffror och objekt och förstå att alla tycker de förtjänar det allra bästa och varken kan eller vill kompromissa om sin drift och smak. De som fortfarande pratar i termer av ligor trodde jag bara var incelklubbarna på Flashback och Reddit?
    Självklart finns det något som man skulle kunna benämna som olika ligor, eller marknadsvärde.. eller att dejta uppåt/nedåt. Man adderar ihop personens sammanlagda attraktionskraft, och där ingår allt till en helhet.

Trots att det är uppenbart för alla, så vill några få det att låta som att det inte existerar.
  • Anonym (..)

Alla bryr sig om vilket marknadsvärde man har, det är det som ger en större möjlighet att välja både sexpartner och flickvän.

Med ett lågt marknadsvärde har du inte den möjligheten. Då får du ta sura och överviktiga Agda i hörnet av lokalen.

Man kan verkligen inte prata om detta i vilket forum som helst. Då blir man dumförklarad. Men alla vet att det fungerar just så.

• Anonym (..)
    Anonym (Maria) skrev 2023-07-13 00:05:36 följande:

Han kanske bara inte tyckte om sexet, sex är viktigt för många och att man är kompatibel med varandra.

Eller att han efteråt kände att du var inte rätt, han fick inte rätt känslor.

Det behöver ju inte vara att mannen lurat dig eller haft baktankar. Alla orkar inte förklara utan tycker det är lättare att bara försvinna.

Ta det inte så hårt.

Jag har en egen teori med dagens yngre. Dom vill inte göra jobbiga saker, att bryta upp på ett sjysst sätt är jobbigt, därför är det lättare att undvika denna jobbiga konfrontation. Resultatet blir att ghosta.
Svar på tråden Min bästa dejt någonsin -han ghostar efteråt