Inlägg från: Anonym (Skild) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skild)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (Til) skrev 2023-08-10 06:24:48 följande:
    Det har aldrig varit ett hinder. Inte heller nu. Varför tror du kvinnor gick till änglamakerskor för att döda sina barn? Varför tror du kvinnor som blev mödrar utanför äktenskap frystes ut ur samhället? Varför har det alltid funnits fler ensamstående mödrar än fäder, än idag? För att män är så duktiga på att skydda sig?

Varför skrivs det tråd på tråd om kvinnor som blivit gravida men mannen vill att hon gör abort, idag? Har de männen skyddat sig? Varför hör man om så många män som inte vill använda kondom, än idag? Som tror att alla kvinnor ska ansvara för preventivmedel? Du lever inte i verkligheten. 
    Precis vad jag svarade tidigare. Men då påstod han att bristen på preventivmedel och att det inte fanns dejtingappar så hade män mindre sex.
    Aborter har han kommit på senare. 
    Okunskapen är bländande.
  • Anonym (Skild)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-13 04:51:08 följande:
    Dessa "attityder mot kvinnor" är då väldigt märkligt frånvarande från tråden.  
    Va? Ser du inga attityder mot kvinnor i den här tråden? Skämtar du nu? Det är ju det enda du och några till incels rabblar upp. 
  • Anonym (Skild)

Menar du på allvar att du vill leva i ett samhälle som reglerar medborgarnas sexliv? 
    Hur ska det skötas? 
    Av vem?
    Vad blir konsekvensen om jag haft för många? 
    Tror du att just du får mer sex om andra måste begränsa sig? 

Eftersom du föreslår detta vill jag veta hur du tänkt dig att det ska gå till. 

Anonym (hej) skrev 2023-08-13 01:52:57 följande:
    men jag föreslog att man ska sätta ett tak på hur många sexpartners man får ha samtidigt. 
  • Anonym (Skild)
    Anonym (hej) skrev 2023-08-16 01:22:03 följande:
    Det enda jag har sagt ska vara begränsat är att ha många olika sexpartners samtidigt och då pratar vi om det som går utanför det normala.
    Hur? 
    Vad är normalt? 
  • Anonym (Skild)
    Anonym (....) skrev 2023-08-16 13:23:47 följande:
    Kanske. 
    Men kvinnor kan vara otrevliga också redan innan någon man blev arg tillbaka 
    Du gillar inte kvinnor generellt va? 
    Här skriver du att kvinnor kan vara otrevliga bara för att, utan att någon man varit elak. 
    Man kan förresten inte vara något innan någon gjort något tillbaka. 
  • Anonym (Skild)
    Anonym (....) skrev 2023-08-16 13:21:31 följande:
    Bra män är när man anser att kvinnor ska ha det bättre än männen. Det är inte jämställdhet som ni vill ha. 
    Då är du inte en bra man alltså eftersom du inte vill att vi ska ha det bättre. Ser du inte vad du skriver? 

Varför hittar du på att kvinnor inte vill ha jämställdhet? 

Det finns ingen tillstymmelse till en sån åsikt i tråden eller i samhället.
    Ingen normalt funtad person vill att ett kön ska ha det bättre än det andra. 

Det är du som hela tiden påstår det. 
    Det är en sak att du berättar vad du tycker men sluta tala om vad kvinnor tycker. 
  • Anonym (Skild)
    Anonym (....) skrev 2023-08-16 15:43:28 följande:
    Den som började. 
    Va?
  • Anonym (Skild)
    Anonym (....) skrev 2023-08-16 15:51:48 följande:
    Och var någonstans har jag sagt att jag skulle vara emot jämställdheten? 
    Bra män är när man anser att kvinnor ska ha det bättre än männen. 

Det är ju det du skriver!!!!!!!!

Din grammatiska och språkliga förmåga är så låg så du förstår inte ens dig själv. 

• Anonym (Skild)
    Anonym (....) skrev 2023-08-16 16:07:40 följande:
    Kvinnor ska få behålla det som kvinnor har en fördel jämfört med männen. 
    Samt när kvinnor missgynnas så ska systemet också ändras. 
    Exempelvis kvinnor ska ha det lättare att få sex än männen generellt sett och det ska vara orättvist när kvinnor blir utan orgasm vid sex. 
    Din slutledningsförmåga är helt otroligt märklig och annorlunda. 
    Hur har du fått för dig att sex och förhållanden fungerar som du tror? 
    Vem har lärt dig det? 
    Märker du inte att du är ganska ensam om dina åsikter? 
    Undrar du inte varför övriga protesterar och försöker få dig se att du missförstår en del? 
    Varför vill du inte ta in att det är dina "sanningar" som hindrar dig från att träffa kvinnor? 

Vill du inte ha en förändring? 
    Du verkar inte gilla oss så jag undrar varför du håller på så här. Det är väl över 1000 inlägg vid det här laget och inte en gång har du lyssnat. 
  • Anonym (Skild)

Jag undrar hur man gör med de kvinnor eller män som inte alls vill ligga med någon? Måste de ställa upp ändå? Blir det extra tillfällen för oss som ff är aktiva? Hur länge måste man vara tillgänglig? Om jag är i ett förhållande, måste jag ligga med främlingar ändå? 
    Kommer det finnas ett ställe att rapportera antal ligg? Ett tillägg på deklarationen? 
    Om jag inte knullat nog många ggr så får jag några månader på mig att komma ikapp? 
    Så många frågor....

• Anonym (Skild)
    Anonym (Cloffe) skrev 2023-08-23 16:48:25 följande:
    Jag antar det. Kanske via ett klippkort. Ts kanske tänkt sig böter om någon inte når upp till sexkvoten också. 
    Böterna kanske kommunen kan sköta så får de in lite till kassan. Jag betalar gärna de veckor jag inte fyllt min kvot om det går till något bra. 
    Betalar faktiskt för att slippa de män som jag inte gillar men det går väl inte an. Männen måste ju få fitta. Jag  kanske blir fastspänd med särade ben. 
    Det ska ju vara rättvist? 
  • Anonym (Skild)
    Anonym (Fol) skrev 2023-08-25 16:34:09 följande:

Att ni orkar hålla på och veva samma argument dig in och dg ut...

Säger han som står för 283 st inlägg, plus minus några stycken. 
  • Anonym (Skild)
    EnAnonumius skrev 2023-08-25 17:10:31 följande:
    När jag tryckte på "visa endast" bredvid ditt nick, så dök de upp 28 sidor med kommentarer från dig i denna tråd.

Så det är ett rätt så intresserat att det utlåtande kommer från DIG.🙄
    Jag gjorde detsamma. Och räknade. Ja jag har tråkigt just nu...
  • Anonym (Skild)
    Anonym (Balansspelaren) skrev 2023-08-26 20:09:49 följande:

Som vanligt tar jag ett avstamp i hur verkligheten ser ut.

. När en kvinna har valt den ?bäste? mannen så är det absolut vanligaste scenariot att mannen tycker att kvinnan är ganska kass eller i bästa fall medelmåttig. 

Kvinnan blir då påsatt och därefter dumpad. 

Nej det är inte har verkligen ser ut. Det är din åsikt. Nej det är inte hur man resonerar, det är hur du resonerar. Snacka om att du även idiotförklarar män!  Är män viljellösa och tackar ja till alla kvinnor, även de kvinnor de inte gillar. 

Är det så män funkar enligt dig? Var det du som var gift? Är din fru ganska kass eller en medelmåtta? 
  • Anonym (Skild)
    nihka skrev 2023-08-27 15:05:25 följande:
    Tror också det ofta är lite samma människor som valsar runt med sina anmälningar i många av dessa program.
    Det finns exempel på folk som varit med i flera. Till och med i Lyxfälan har det dykt upp medlemmar från dokusåpor. 
  • Anonym (Skild)
    Anonym (....) skrev 2023-08-29 17:20:44 följande:
    Om kvinnorna har högre sexlust så borde de ha lättare att hantera det samt de kanske har lättare att sänka sina krav.

Varför skulle inte kvinnor tända på fler män ifall de har högre sexlust?

Om kvinnorna mår bättre av att sälja sex då skulle det kanske finnas kvinnor som vill sälja sex mer som en hobby.
    Men herregud...även om jag har hög sexlust trots mina 57 år så knullar jag bara med män jag gillar.
    Om någon stöter på mig och jag inte gillar honom så blir det inget ändå. 
     Vilka märkliga teser du kommer med.  Hur har du fått en sån märklig uppfattning om kvinnor? 
  • Anonym (Skild)
    Fiona M skrev 2023-09-01 20:06:11 följande:

Kvinnor skulle lämna apparna om de funkade som du ville.
    Om incels har större chans att träffa kvinnor irl, varför gör de inte det nu?

Vad var det som skrevs i tråden förut, färre än 1/3 träffade sin partner på nätet. Vad händer när kvinnor fortsätter välja de män de finner attraktiva och väljer bort misogyna incels även utanför apparna? Hur ska de begränsas då?

Jag föreslog tidigare att man anger på deklarationen hur många man legat med under året. Ligger jag med färre än beräknat har jag 6 månader på mig att knulla ikapp. Borde få lägre skatt det året  eftersom jag belastat samhället mindre (inga graviditeter, könssjukdomar osv)
    Har jag legat med för många så går ett larm när jag närmar mig en ståkuk. 
    Om jag blir ihop med en incel får jag en fet bonus varje månad livet ut. 
  • Anonym (Skild)

Ts; vilken kvinna vill du ha sex med: 
    1. Hon som gillar dig  och vill ligga med dig. 
    2. Hon som ogillar dig men får betalt eller är tvingad och gör det enbart därför. 

• Anonym (Skild)
    Anonym (....) skrev 2023-09-01 21:03:50 följande:
    Jag skulle i alla fall välja nummer 1.

Även de flesta personer som köper sex skulle troligen välja nummer 1.
    Prostitution är mer som tillfällig sex och anses mindre fint än nummer 1 generellt sett. 

Även när sexköp var lagligt i Sverige köpte de flesta män inte sex och orsaken var inte att man tänkte på att kvinnan skulle vara utsatt. 
    Nå. Bra val. Du vill bli omtyckt av kvinnan. 
    Varför tycker du då i tråden att kvinnor även ska ligga med män de inte gillar? 
  • Anonym (Skild)
    Anonym (....) skrev 2023-09-27 08:41:00 följande:
    Det är osexigt att tänka att sex är bara viktigt för en själv men inte för andra människor. 
    Ingen tänker så. Ingen tänker "sex är viktigt  för mig och ingen annan". 
    DU tänker bevisligen (efter att ha läst ditt obegripliga svammel i veckor)  att du har rätt att knulla även om 0 människor på jorden vill knulla med dig. Någon måste ställa upp och knulla fast de inte vill, i din värld. 

Hur är det möjligt att du får hålla på och kapa i oändlighet. Men du genererar iofs rörelse i forumet. Precis som den andre kvinnohataren. 
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?