• Anonym (....)

Är incel något man förtjänar att vara?

Anonym (....) skrev 2023-08-15 17:17:16 följande:
    Och om det är det som du vill höra, då får man helt enkelt göra det.
    Du blir ju glad och chansen för sex ökar 
    Ändring. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Jadu) skrev 2023-07-13 17:09:31 följande:
    Om det enda valet man har här i livet att vilja knulla kvinnor man hatar så förtjänar man att vara ensam. 

Det är så fruktansvärt patetiskt beteende att hata det du egentligen vill ha för att du är för svag att göra något åt det eller acceptera att man inte kan få allt här i livet. Livet är inte rättvist. 

Dessutom är det så oändligt avtändande med män som hänger upp hela sina liv på att få stoppa in pitten i en kvinna....utan att ha något att erbjuda själv dessutom. Bara tanken på all energi de lägger på att hata kvinnor är fruktansvärt äcklande och kommer inte vara till någon hjälp övht. Oproduktivt, korkat och barnsligt är det. En man utan förståndshandikapp inser hur ologiskt det är. 
    Ni säger själv att man inte ska ha sex för någon välgörenhet.
    Det gäller då även för männen. 
    Om du tycker så här, så spelar det ändå ingen rol i slutändan. 
    Man får helt enkelt inte ta upp det här. 
    Du kan inte förhindra ifall du har sex med någon man som du kallar ändligt avtändande. 
  • Anonym (....)
    Anonym (....) skrev 2023-08-15 17:23:05 följande:
    Ni säger själv att man inte ska ha sex för någon välgörenhet.
    Det gäller då även för männen. 
    Om du tycker så här, så spelar det ändå ingen rol i slutändan. 
    Man får helt enkelt inte ta upp det här. 
    Du kan inte förhindra ifall du har sex med någon man som du kallar ändligt avtändande. 
    Oändligt avtändande 
  • Anonym (....)
    Anonym (Fol) skrev 2023-08-15 17:05:51 följande:
    Hur menar du med att spela med?

Jag har alltid varit mycket öppen med mina åsikter med kvinnor och jag är långt ifrån politiskt korrekt i många frågor men har aldrig haft några problem i kärlek för det. Och då har jag träffat många vänstertjejer. Min fru är miljöpartist.

Att kvinnor skulle välja män som håller med dem är en myt. Det är bara ett tecken på dåligt självförtroende och låg integritet från mannens sida.
    Att om man behöver dölja några åsikter så får man göra det. 
    Speciellt om kvinnan har en åsikt att "goda åsikter",  är när man anser att kvinnor ska vara mer rättigheter än männen
  • Anonym (....)
    Anonym (Fol) skrev 2023-08-15 17:23:52 följande:
     Jag tror inte alls att de flesta incels inte har så dåliga värderingar egentligen. Det är bara att det är vad som situationen lockar fram ur dem. Sätt dem i en annan situation och de är som vem som helst. 

Det må vara jag som är naiv i detta avseende men det är min syn på mänskligheten. 
    "Dåliga åsikter" är även när man snackar om jämställdheten. 
    Om det bara skulle handla om att man vill att kvinnor skulle vara exempelvis slavar till männen så hade inte jag haft någon sympati. 
    Nu handlar det om så mycket annat som sedan kan dessutom leda till dåliga åsikter 
  • Anonym (....)
    Anonym (....) skrev 2023-08-15 17:25:27 följande:
    Att om man behöver dölja några åsikter så får man göra det. 
    Speciellt om kvinnan har en åsikt att "goda åsikter",  är när man anser att kvinnor ska ha mer rättigheter än männen
  • Anonym (....)
    Anonym (Til) skrev 2023-08-15 15:26:21 följande:
    Och ändå verkar det ha varit just de goda värderingarna och inte hög social status eller inkomst som gjort att åtminstone tre som du kallar incels, vi andra kallar ensamma män, har gått in i relationer, enligt den här tråden.
    Jag tror att många män skulle acceptera en kvinna som kallas manshatare ifall de får ha sex med kvinnan och kvinnan är tillräckligt snygg. 
    Även ett förhållande skulle nog många män acceptera då. 
    Även om de ogillar vad kvinnan tycker 
  • Anonym (....)
    Anonym (Til) skrev 2023-08-15 17:35:57 följande:
    Så en man skulle inte kunna hålla med en kvinna utan att ha dåligt självförtroende, menar du? Ofta söker man ju sig till människor med liknande värderingar. 
    Sex och förhållande är inte som en vänskapsrelation. 
    Värderingar är inte det viktigaste. 
  • Anonym (....)
    Anonym (Til) skrev 2023-08-15 17:42:21 följande:
    Du skulle troligen inte kunna leva i en långvarig relation och dölja dina åsikter. 

Jag brukar utvärdera hur mannen förhåller sig till kvinnor, om han står upp för kvinnor, säger ifrån osv. Antagligen skulle du inte orka hålla uppe fasaden. 
    Det är bara din gissning 
  • Anonym (....)
    Anonym (Incel slem) skrev 2023-08-15 17:40:50 följande:
    vi har lika stor möjlighet. att du väljer att svepa nej på 50% och sen gråta ut över få matchningar är ditt problem. Jag har rätt att svepa ja på de jag attraheras av. samma rätt har du. Där är jämställdheten. Det är inte antalet ja-svep som avgör jämställdhet. du måste lära dig skillnad i begrepp och vad de betyder
    Det är just det som män och kvinnor inte har. 
    Och sedan säger ni att man är emot jämställdhet när ni inte vill ha jämställdhet för det här. 
Svar på tråden Är incel något man förtjänar att vara?