KillBill skrev 2023-08-10 06:11:52 följande:
Man kan inte neka till att det finns paralleller till Nazism. På 90-talet brände Sverigedemokraterna (som bildades av nazister och fascister) judisk litteratur. idag bränner Sverigedemokrater muslimska skrifter..
Ditt svar här stinker Guillt by association..
Ja och ingen har missat att SD bildade av nazister.
Det är inget du behöver hamra i var och varje svar, bara patetiskt och onödigt. Frågan är när du skall förstå att ingen har missat detta? (Aldrig?)
Jag tror jag skall göra samma sak som dig varje gång jag skriver något om Vänsterpartiet så skall jag sticka in med en kommentar "som bildades av kommunister". Framför allt när jag svara dig.😈
(Då du inte är sen att hamra in det på folk som inte delar din "världsbild" om hur det är)
Sedan så hävdar DU att man "inte kan neka" att det finns paralleller.. Enligt VEM? Och VAD för paralleller? Det skiter du i att förklarat för att <fyll i valfri (icke) förklaring här> för att du struntade idet.
Är det detta enligt de historielösa eller ni historieförnekare som anser att "man måste kunna se" dessa paralleller som skall finnas enligt VISSA, ja du och company? Och "kan man inte se" dessa paralleller då så är det för att "man inte vill se dem eller?
Eller är det det gamla vanliga, du klara inte av att förklara egentligen, och anser att folk skall tycka och se "samma saker" som dig per se?