Mina barn kommer att bli nätverksplacerade men en lite annorlunda variant bland annat eftersom jag fortfarande ammar yngsta och det är bäst för de två yngsta att vara med mig. Min äldsta bor redan hos sin farmor sen nån månad och jag kommer att bo hos mitt yngsta barns farmor (inte samma alltså) tillsammans med de två yngre barnen .:och pappan (styvpappa till de äldre) kommer att bo kvar hemma hos oss. Mellanbarnet kommer att bo en del hos mormor också. Vill inte gå in på alla detaljer här men det är bland annat på grund av bråk mellan mig och pappan när polisen blev inblandade.. Men tyvärr räcker det inte att han flyttar ut utan de har varit oroliga för hur jag mår också eftersom äldsta har sagt att jag har gråtit mycket osv.. så därför blir det den här lösningen. De har inte sagt någon tid utan bara ?tills de ser en förändring över tid?. Vi ska gå i familjebehandling bland annat.. Oklart om vi kommer fortsätta bo tillsammans sen. Förstår att det inte går att säga i det här fallet men min fråga är hur långa nätverksplaceringar (eller andra placeringar) oftast brukar vara? Veckor , månader , år?