Efter ett år
Ghostad efter ett år. Kan en verkligen spela så länge? Hur har han hjärta att göra det? Kände han inget, har han inget samvete?
Helt förstörd är jag.
Ghostad efter ett år. Kan en verkligen spela så länge? Hur har han hjärta att göra det? Kände han inget, har han inget samvete?
Helt förstörd är jag.
Oja? även längre än så.
har förmodligen hittat nåt bättre
Jag tycker det är tråkigt att folk ghostar andra. Fattar inte varför man håller på så?
Klart man kan. En person kan ghosta även om man har varit tillsammans hela livet. När ni var tillsammans betydde du något, nu har ni gjort slut och då betyder du inte lika mycket, kanske ingenting. Om han gjorde slut är det ännu naturligare att han inte vill ha med dig att göra, oavsett orsak men särskilt om han var arg, bitter eller på annat sätt negativ.
jag hade ju trott att personen hade dött. skickat blommor till familjen och beklagat sorgen. enda ursäkten. ni som säger att det är normalt-är ni OK? herregud
jag hade ju trott att personen hade dött. skickat blommor till familjen och beklagat sorgen. enda ursäkten. ni som säger att det är normalt-är ni OK? herregud
Det är normalt men inte Okej.
folk är dumma i huvet
Det är normalt men inte Okej.
folk är dumma i huvet
mitt första inlägg var ett skämt, inte ett seriöst förslag.. och jo, det är skillnad på att ghosta efter en dejt och efter två år av samboskap. konstigt att ens jämföra.
mitt första inlägg var ett skämt, inte ett seriöst förslag.. och jo, det är skillnad på att ghosta efter en dejt och efter två år av samboskap. konstigt att ens jämföra.