Sally101 skrev 2023-08-01 00:18:56 följande:
Skönt att hålla sig sysselsatt

jag känner starka symtom redan nu med illamående över hela dagen, men som är värst på morgon och em/kväll, smärta i brösten, känsliga bröstvårtor och konstigt nog(?) uppvälld mage?! Vet inte om det är livmodern som växer så det knakar? Har också gått upp typ 2 kg samt har molande/tryckande värk typ bak/ner i bäckenbenet. Haha börjar få för mig att min förra mens pågick under en oupptäckt graviditet, men då bör jag ju inte stegra på testen nu

haha
Försöker se alla symtom som tecken på att det utvecklas där inne, det gör det lite mer uthärdligt.
Vad ?skönt? med massvis med symtom iaf. Det där med magen är för att progesteronet är så högt och då stannar tarmarna av litegrann. Det kan leda till uppsvälld mage

.
Jag är så himla orolig för missfall. Har varit det varje graviditet, trodde det skulle vara annorlunda nu fjärde gången. Tänker så mycket på att jag aldrig haft ett m/ma och fått tre frisk barn, då borde ju något gå åt skogen nu.. Är dock bara 28 år så åldern har jag ju på min sida iallafall. Vill bara snabbspola tiden till oktober eller något sådant.