BF april 2024
Hej. har tjuvkikat in här lite. O hoppar väl in hos er. Plussade förra måndagen o är beräknad till 20/4
mitt femte barn, men en ny pappa denna gång
😳 min minsta blir 14 nu.
Hej. har tjuvkikat in här lite. O hoppar väl in hos er. Plussade förra måndagen o är beräknad till 20/4
mitt femte barn, men en ny pappa denna gång
😳 min minsta blir 14 nu.
2/4 Sol093, 2a barnet
2/4 Sandra.91. 3e barnet
3/4 Deusmamma, 3e barnet
4/4 Lilja3389, 2a barnet
5/4 Sally101, 1a barnet
5/4 JenniferO, 4e barnet
5/4 Fiskmås123, 1a barnet
6/4 Rödluvan93, 1a barnet
9/4 BeeHappy, 2a barnet
9/4 Sparks728, 3e barnet
9/4 Hejvärldenhej, 1a barnet
9/4 MWeasley, 3e barnet
9/4 Strawberry222, 2a barnet
10/4 klyftpotatis, 1a barnet
10/4 SeptemberB, 2a barnet
10/4 KiMi1114 , 3e barnet
11/4 Rosen3, 1a barnet (3 tidigare missfall)
11/4 Sarakarolina, 2a barnet
ni som får tidiga UL. Vart får ni det? Betalar ni o bokar själva? Vid ivf ingår tidigt UL som jag förstått. Men ni andra?
man känner ju själv att man bara går o väntar o oroar sig över att nåt inte utvecklas som det ska.
Hur har ni gjort 😀 berätta 😀
Noelan: jag ska också gå hos mama Mia. Ska kika om jag kan boka nåt, man vill ju bara se om det finns ett litet hjärta som pickar därinne.
det Känns lite overkligt o oroligt innan man fått bekräftat ☺️
Willsam, eller hur? Känns så overkligt.. också eftersom jag inte har några känningar heller ännu. Är bara 4-3.
Jag har vul bokat 7+1 då det ingår i vårt IVF paket men annars hade jag nog fått köpa privat haha .
Hur långt är du ? Känner du av något ännu?
När började alla ni andra få illamående m.m ?
Jag har mått såhär lite fram o tbx från v 4-5. smaker o lukter är från denna vecka. minns int ratt jag kände något direkt den här tiden från mina tidigare graviditeter.
jag tror inte du behöver vara orolig iaf du inte känner något direkt än ❤️
Upptäckte precis att jag blöder lite. inte mycket o jag inte ont.. än. 7+5 idag. Mår ganska illa o har gjort ett par dagar, dålig matlust o dålig energi. Brösten känns spända. Men man blir ju orolig över att det ska tillta. Bara att sitta lugnt i båten antar jag o se vad som händer..
aldrig varit med om det i tidigare graviditeter..
hoppas det går över 😞
Har du slutat blöda? :(
Om du fortfarande har symptom som illamående osv så har jag förstått det som att det är ett gott tecken!
alla grav är ju olika och flera jag känner har haft blödningar under graviditeten som de inte kunnat förklara vad det beror på. håller tummarna Att allt går bra!!