Inlägg från: Anonym (Nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nej)

Att hantera ett uppbrott

Nej TS. Du var inte orsaken. :) som många skriver så är sannolikheten gigantisk att samma utfall skett med precis vem som helst. Det var för tidigt bara. Ibland vill man mer än man mentalt klarar av. Känslorna kom i kapp honom Och allt blev skrämmande. Kanske hörs ni igen i framtiden, men ta det i sådana fall när och om det kommer. Klart att det är tråkigt, men han går igenom saker som du inte kan hjälpa honom med ändå. Fokus på dig! :)

• Anonym (Nej)
    Anonym (Dumpad) skrev 2023-07-30 23:51:58 följande:
    Ja jag tror han mår dåligt inombords och helst inte vill möt sina jobbiga känslor att han blivit lämnad. Samtidigt gör det ont att han förmodligen redan har kontakt med nån annan kvinna efter mig. Men jag försöker intala mig att han fortfarande inte är redo. Och sen som du säger, försöka fokusera på mig och mitt liv. Jag vet att vi kommer mötas nån gång då stan är liten och jag kommer att vara vänlig och inte skapa drama. Då kan han inse samtidigt att jag var ett guldkorn som han blev av med.
    Skulle det vara så att han har kontakt med någon annan är det helt enkelt för att han Har svårt att acceptera att det är han som inte gått vidare. Han kanske tyckte det kändes enklare att skylla på dig i huvudet men nästa relation han har kommer förmodligen sluta likadant. 
Svar på tråden Att hantera ett uppbrott