• Pussan

Lack och läder

Anonym (Snyggt egentligen) skrev 2023-08-03 18:20:34 följande:

En fråga rent allmänt: Om en kvinna klär sig i nån slags latex/läder outfit och förför en man kommer han då förvänta sig att det blir nån slags bdsm och känna sig lurad när sexet bara blir väldigt lätt "dominans" att hon styr (utan förnedring/våld) men sexet är vanilj/vanilj+  ?

Jag tror jag hade sett riktigt het ut i en sån outfit och det hade vart kul att överraska med, men inte om han förväntar sig bdsm.

Nej jag tror inte att det automatiskt medför förväntningar på hårda tag. Det är inget jag har märkt i alla fall.
    Däremot förväntas man (i min erfarenhet) vara kåtare än ¨normalt¨, det har jag fått höra rätt många gånger. ¨du såg så kåt ut i den kjolen och stövlarna/linnet¨ eller vad det nu kan vara. 
    Och det finns nog en automatik i det, man blir själv kåtare av att dressa sig sexigt och utmanande. Åtminstone fungerar jag så och man kan ju bara utgå ifrån sig själv. 
  • Pussan
    Anonym (Nyfiken) skrev 2023-07-31 12:41:58 följande:

Håller helt med om att det kan se trashy ut om det blir för mycket men med stil och i lagom mängd blir det ofta väldigt snygg, elegant (beroende på de övriga kläderna) men också oerhört sexigt.
    Det är ju i princip bara tjejer/kvinnor som bär skinn och lack. Hur ser ni tjejer på om en man skulle ha t ex skinnbyxor eller rent av lackbyxor eller en skinnskjorta?

Skinnbyxor på killar tycker jag är fint. Tighta ska de vara!
    Dock; (jag hatar egentligen att behöva säga detta) kroppsformen har stor betydelse i detta fallet. Det funkar inte med en ölmage.... Det blir väldigt avtändande.
    Jag brukar alltid annars predika att det är personlighet/attityd som är viktigt och inte utseende (och jag har knullat många ölmagar) men i detta fallet blir det bara  läckert om det är rätt men helt fel om det är fel.
  • Pussan
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-06-04 18:32:52 följande:
    Då tror du fel. Är inget troll. Folk som desperat måste blottlägga sina sexuella störningar däremot. Där har vi de verkliga provokatörerna.
    Kan inte se någon som verkar desperat här. Detta är ett diskussionsforum där folk berättar om sig själva, och till skillnad från dig tycker jag att det är intressant. Du är den ende som försöker att envetet hamra in din uppfattning hos andra
    För att återgå till ämnet så är det härligt att klä sig sexigt, gärna lack eller läder. Jag mår bra av att känna mig läcker och av att killar blir kåta på mig
  • Pussan
    Anonym (Tröttsamma män) skrev 2024-06-21 03:04:38 följande:
    Nej, jag har inte fel. Och kinks är fortfarande ingen läggning likt homo eller bisexualitet. Helt absurd jämförelse.

Finns ingen som föds med att gilla en speciell klädsel eller värre saker som att vilja utöva våld (BDSM), smeta in nån i kroppsvätskor (riktigt sjukt som folk pratat om i andra pervotrådar), använda blöjor eller annat utvecklingsstört beteende. 

Ett rikt sexliv handlar inte om att ha störningar heller. Ska du ursäkta en perversion (i detta fall suspekta kläder som lack) så får du allt göra detsamma med de övriga.

Är det normalt att pinka på folk också? Kräkas på sin partner (jo, det finns en del knäppisar som går igång på sånt också) för att "för vissa är ju detta heeelt naturligt och något man föddes med att tända sexuellt på"  // Drömmer

Du hör ju själv hur vanskligt du resonerar. 
    ? en perversion?. suspekta kläder som lack?? 
    Det går faktiskt inte att ta dig på allvar. Kan aldrig tro att någon kan vara så trångsynt. Tror att du trollar bara för att reta upp folk.
Svar på tråden Lack och läder