CleoX skrev 2023-07-30 18:47:00 följande:
Jag förstod det. Men du ska veta att en kvinna ofta inte kommer av själv penetreringen/damlaget i sig. Tag istället tid att slicka henne till första orgasmen förslagsvis där hon ligger på rygg och öppnar sitt sköte med ena handen och håller dig i håret med andra och styr dig där hon vill bli slickad. Du skulle även kunna låta henne sitta på ditt ansikte och styra dig hur och var hon vill bli slickad. Detta kommer hon troligen att njuta mycket mer av än en vanlig penetrering och om du låter henne komma först så kan du sedan njuta fullt ut av att komma när hon antingen suger dig eller låter sig bli tagen av dig. Föreslå gärna att hon har något sexigt eller kvinnligt på sig och varför inte ett par fina klackar. Det förhöjer ofta både hennes njutning och upplevelse precis som din. Var lyhörd för hennes önskningar och låt henne få vara kvinna. Sätt gärna hennes njutning i första rummet så kommer du att bli rikligt belönad, det lovar jag. Ta det lugnt och lekfullt och var ärlig mot henne om du känner dig oerfaren.
tack för tipsen, Jag köpte precis en gel som ""Gelen ökar blodcirkulationen och kan ge en varm, kall eller kittlande känsla" ska testa denna under kondomen så kanske det hjälper.