• Anonym (Micke)

Kyskhets bälte för män

Någon som provat att ha på sig en kyskhet hur runt snoppen.
    Är den svår att ta på?
    Kan man ha den innanför byxorna utan att den syns?
    Vad händer om man känner åkt?
    Hur länge kan man ha på sig den?
    Kan man göra ettan i den? 
    Många funderingar, någon som har något svar?

• Svar på tråden Kyskhets bälte för män
  • Anonym (Engelska)

Kukbur finns i olika varianter, med och utan urinrör inkörning.
    Som nybörjare ska du välja bort den med urinrör införing, och den hinner du inte ha på dig länge? men den ÄR. Nice Cool

Köp ett vanlig kukbur som är anpassat till dig. Inte för stor, det måsta känns om du får stånd i buret, det måsta känns väldig tight.
    Fastnade som är runt din pung ska känns också. Få känslan av att din är stämts upp.

Kan själva ha bur på i flera dagar, om det jag blir bett om det

• Anonym (Micke)
    Anonym (Engelska) skrev 2023-08-03 08:08:45 följande:

Kukbur finns i olika varianter, med och utan urinrör inkörning.
    Som nybörjare ska du välja bort den med urinrör införing, och den hinner du inte ha på dig länge? men den ÄR. Nice  // Cool

Köp ett vanlig kukbur som är anpassat till dig. Inte för stor, det måsta känns om du får stånd i buret, det måsta känns väldig tight.
    Fastnade som är runt din pung ska känns också. Få känslan av att din är stämts upp.

Kan själva ha bur på i flera dagar, om det jag blir bett om det

Hur fungerar urinröret? Stoppar man in den i snoppen, glider den in lätt? Är det svårt att kissa från buren om man ska göra det? Många funderingar 🤔
  • Anonym (Engelska)
    Anonym (Micke) skrev 2023-08-03 09:10:29 följande:
    Hur fungerar urinröret? Stoppar man in den i snoppen, glider den in lätt? Är det svårt att kissa från buren om man ska göra det? Många funderingar 🤔

Den här rekommenderar jag INTE till en nybörjare. Ja den förs in. Och då kan du inte kissa.

om ett vanligt bur, ingen problem att kissa. Men var uppmärksam på att rengöra dig.

• Anonym (Micke)

Snygg och rejäl, kan man säga. Blir sugen att prova den fast man kanske hoppa över urin röret.

• Murresnurre

Nyfiken fråga, har snoppen blivit inlåst något ännu. Eller har ni provat något annat. Och vilken modell köpte du?

• Anonym (Engelska)
    Anonym (Micke) skrev 2023-08-02 22:07:22 följande:
    Det här är är ju rena sexuallektionen 🤩. Här får man lära sig.
    Som sagt vi, jag och frugan är nybörjare bägge två. Såg en film tillsammans, och då började vi tala om detta. Visade sig att båda har tänkt tanken utan att ha sagt något till den andra. Men nu ska vi prova oss fram.
    Du har nog helt rätt angående buren, att prova kortare stunder och att man är tillsammans. 
    Prostat milking låter både spännande och härligt det ska vi prova. Att binda fast varandra är ju också ett bra förslag. Är sugen att binda henne och att få raka henne. Har du fler nybörjar tips får du gärna dela med dig. Tex kläder, skor, sexleksaker som är härliga att använda. 
    Tack för tidigare svar. /M
    Det som kan vara spännande att kombinera bondage, att binda dig upp och ha på sig kukbur. Om din fru njuter av att vara liten dominant kan det bli väldig het.
    Dig på sängen, eller vart ni vill.
    Hon leker, båda med dig och sig själva. Sitter på dig, hon smeker sig själva och visar dig ALT.
    Hon leker med dig, låter tungan smeka din kuk i buret.
    Du märker hur din kuk vill väska, men det går inte. Du märker kanske liten smärta, men det så nice.
    Hon kan t.ex. också ha hennes fitta över ditt huvud, och du känner henne doft, hennes våta fitta rinner över dig.

Jätte mycket spännande leker, att testa, men hon må vara liten dominant, för det blir riktig kul.
  • Anonym (Micke)
    Anonym (Engelska) skrev 2023-08-23 06:27:27 följande:
    Det som kan vara spännande att kombinera bondage, att binda dig upp och ha på sig kukbur. Om din fru njuter av att vara liten dominant kan det bli väldig het.
    Dig på sängen, eller vart ni vill.
    Hon leker, båda med dig och sig själva. Sitter på dig, hon smeker sig själva och visar dig ALT.
    Hon leker med dig, låter tungan smeka din kuk i buret.
    Du märker hur din kuk vill väska, men det går inte. Du märker kanske liten smärta, men det så nice.
    Hon kan t.ex. också ha hennes fitta över ditt huvud, och du känner henne doft, hennes våta fitta rinner över dig.

Jätte mycket spännande leker, att testa, men hon må vara liten dominant, för det blir riktig kul.
    Låter väldigt spännande och härligt det du beskriver. Har nu beställt min första bur och ska bli spännande när frugan ska låsa in snoppen. 
    Har läst rätt många berättelser, verkar symboliskt att man blir helrakade från hår, är det något som rekommenderas, och vill du berätta om fler spännande lekar, så vore det trevligt 🤩
  • Murresnurre

Hur vanligt är det att man använder kukburar i ett förhållande? Sker det även utan BDSM kretsar?

• Anonym (Engelska)
    Murresnurre skrev 2023-09-16 17:08:13 följande:

Hur vanligt är det att man använder kukburar i ett förhållande? Sker det även utan BDSM kretsar?

Kan bara svara för oss. Vi är inte som så i BSDM krets, men min sambo beordra mig ibland att ta på buret. Hon får nycklar 🔒 och har ingen aning när hon öppnar. 

Men när Tungan ute

• Anonym (Varför)
    Anonym (Micke) skrev 2023-08-27 11:27:53 följande:
    Låter väldigt spännande och härligt det du beskriver. Har nu beställt min första bur och ska bli spännande när frugan ska låsa in snoppen. 
    Har läst rätt många berättelser, verkar symboliskt att man blir helrakade från hår, är det något som rekommenderas, och vill du berätta om fler spännande lekar, så vore det trevligt 🤩
    Hej
    Hur har det gått för er?
    Vad tycker du och inte minst frun?
Svar på tråden Kyskhets bälte för män