Orkar inte mer
Lider också av ångest oro och andra psykiska besvär som jag också haft sen barn. Lider med dig. På mig har SSRI hjälpt faktiskt. Väldigt mycket (fluoxetin) Dock bytte jag till annat preparat under graviditet som inte funkade alls lika bra. Som att ta sockerpiller. Ändå har jag inte slutat för tänkt att det är bättre än ingenting. Kan det vara så för dig med? Att du kanske behöver hitta rätt medicin för dig? Finns ju olika SSRI samt något som heter SNRI också, man måste hitta det som funkar för just en själv. Utöver detta finns det lugnande man kan ta V.B både antihistaminer (ej beroendeframkallande, samt andra som dock kan vara beroendeframkallande och då bör man verkligen inte vara person som överkonsumerar och blir beroende utan veta strikt när det är en akut situation.
Du skrev att du testat terapi, har du testat KBT behandling? Dokumenterad bra effekt. Avslappningsövningar? Kosttillskott? Magnesium t.ex. Jag känner med dig verkligen. När man får hjälp som funkar så brukar man kunna leva med sina "åkommor", hålla de i schack och kontrollerat. Man hittar olika strategier osv. Hoppas det blir bättre för dig ❤️