Kvinnor som har haft flera män samtidigt!
Ni som har haft det , hur har ni känt er under akten? Jag var väldigt vilsen i början och tafatt.
Ni som har haft det , hur har ni känt er under akten? Jag var väldigt vilsen i början och tafatt.
Hej. Jag ser att du ställer frågan till kvinnor, men passar ändå på att ge mina perspektiv. Jag har varit den extra mannen och träffat några olika par. Några av paren har varit mycket erfarna och då har jag känt mig som en tafatt gröngöling. Men när jag träffade ett oerfaret par så blev tafattheten spännande och en del av hela upplevelsen. Det är både nytt, spännande och skönt på samma gång. Bara alla är trygga och bekväma med varandra så kan det vara underbart skönt. Ett av paren jag träffade ville bara ha oralsex och då var det givetvis okej med det.
Jag har varit med flera killar några gånger både innan jag gifte mig men också efter. Detta var något jag var öppen med innan vi gifte oss. Jag är väl lite exhibitionist och klär mig därefter, jag gillar uppmärksamhet så därför har jag aldrig haft problem med att varken flörta öppet eller ens ha sex inför andra. Min öppenhet och utmanande sätt var något min man föll för så jag har fortsatt vara mig själv. Att vara med två killar är mysigt men jag klarar även tre. Det är inget jag gör regelbundet men någon gång när tillfället bjuds och min man är med på noterna antingen som deltagare eller åskådar, vilket som är ok för mig. Det är dock en väldigt speciell och pirrig njutning när min man tittar på när jag blir knullad av två eller tre andra män. Det är självklart inget som alla gillar utan man måste väl va lite speciellt lagd för att hantera det som äkta hälft både som aktiv i sexet eller som åskådare. För mig är det en väldig mix av översvallande känslor som sköljer över en under stjälpa sexet. I första hand fysisk njutning så klart men också mentalt upphetsande att ha två eller tre killar helt fokuserade på att knulla med mig. Är min man med i leken blir det väldigt avslappna, men om han tittar på blir det också en spännande hårig skuldkänsla då jag också vet att blir både jättekåt och svartsjuk samtidigt. För mig är båda uppläggen häftiga, men det är inget vi gör ofta eller regelbundet. Det har skett på Ålandsbåten och semestern senast, inget vi planerar förväg. Jag vet att många skriver om sådana saker här, eller önskar prova så det låter som om det är jättevanligt men det tror jag iinte att det är egentligen.,Jag träffar absolut ingen bakom min mans rygg, och han har inte sex med andra kvinnor, åtminstone inte vad jag vet.
Om man ska vara med flera killar så är viktigt att man har förtroende för varandra och att killarna är lyhörda och visar respekt för dina önskemål. Det bästa är om man känner varandra sedan tidigare då blir det oftast mysigast. Om du har en man eller pojkvän som är en av killarna brukar det inte vara några problem men om din gubbe bara ska vara med som åskådare är det nog bra om ni pratat om gränser och respekt i förväg så att det inte blir tokigt och jobbiga känslor för någon efteråt.
Hur brukar ni, som har provat, göra, och hur har ni känt efteråt? Speciellt om ni haft en äkta hälft som åskådar. Kan bli väldigt känsligt när själva kåtheten är över och man insett vad som hänt. Det går ju inte att få det ogjort.
Jag har haft det flera gånger men det är inget jag egentligen velat göra och inte skall göra igen. Jag tycker att sex skall man bara ha med en man en älskar, som älskar en tillbaks. Sex med en man jag älskar som älskar mig är min favoritdel i hela världen att göra, så jag är inte negativ till sex, tvärtom men negativ till gangbang.
Man behöver vara full eller hög, gärna både hög och full. Det tar inte bort hur äckligt och sjukt det är helt, men det lindrar. Jag tog det mesta jag kom över. Alkohol, benzo, tjack innan och fick jag tillfälle så fyllde jag på under med.
Är man i Tyskland på en klubb där så mässar männen "geil geil geil" så det låter som nån slags religiös rit/mantra. Jag låtsades att de sa "gay gay" för jag tycker hela grejen med flera män på en kvinna är gay.
Efteråt kändes det skitäckligt, ångest, smuts, borde ta livet av mig.
Jag har haft det flera gånger men det är inget jag egentligen velat göra och inte skall göra igen. Jag tycker att sex skall man bara ha med en man en älskar, som älskar en tillbaks. Sex med en man jag älskar som älskar mig är min favoritdel i hela världen att göra, så jag är inte negativ till sex, tvärtom men negativ till gangbang.
Man behöver vara full eller hög, gärna både hög och full. Det tar inte bort hur äckligt och sjukt det är helt, men det lindrar. Jag tog det mesta jag kom över. Alkohol, benzo, tjack innan och fick jag tillfälle så fyllde jag på under med.
Är man i Tyskland på en klubb där så mässar männen "geil geil geil" så det låter som nån slags religiös rit/mantra. Jag låtsades att de sa "gay gay" för jag tycker hela grejen med flera män på en kvinna är gay.
Efteråt kändes det skitäckligt, ångest, smuts, borde ta livet av mig.
Första gångerna, som nu är många år sedan kände jag mig väldigt osäker lite nervös och ändå otroligt upphetsad över att en grupp män, en hel del äldre än mig var så upphetsade över mig så jag blev helt enkelt helt upp i det superkåt. De var erfarna och mycket manliga men duktiga på att ta hand om mig som oerfaren 26 åring. Det blev flera gånger och de lärde mig verkligen älska det och hitta min lite lagom undergivna sida som passade så bra där.
sen har det blivit med ojämna mellanrum me. Dessvärre aldrig ihop med de män jag varit i förhållande med. För min del passar det bäst att det är utan en kärlek som är med.
ja det innebär dessvärre att jag så och då varit och är otrogen. Inget att vara stolt över men det är ett viktigt behov för mig.
hur man skulle få sin man att förstå och gå med på det det vet jag faktist inte!
Men det är så otroligt skönt med gangbang
Hej. Jag ser att du ställer frågan till kvinnor, men passar ändå på att ge mina perspektiv.