• Anonym (Sommar)

Utesex Sommaren 2023

Ni som haft sex utomhus i sommar...
    Var hade ni det, och vad gjorde ni?

Ordet är fritt.

Brukar ni ha det? Varför har ni det? Vems initiativ?
    Har ni blivit påkomna? Vill ni bli påkomna?
    Är risken att bli påkommen något positiv eller negativ för er?

Vilken är bästa platsen ni gjort det på? Har ni någon favorit plats ni brukar göra det på?

• Svar på tråden Utesex Sommaren 2023
  • Anonym (Mitt i en tävling...)

Kul tråd!

Jag och mitt tjej hade sex tidigare denna sommaren när vi skulle köra en längre bit. Det började med smek i bilen och sen lite avsugning medan jag körde och vi mötte flera bilar men just en sådan akt är väldigt svårt att se för mötande bilister. Sen är det såklart inte vårt mål att bli påkomna, men att risken finns gör det lite spännande.

Men så vi kör en liten bit, jag är nära på att komma, men ändrar mig och bestämmer mig för att jag vill att vi ska ha sex med. Kör av på en liten väg mitt ute i ingenstans, kör in på en skogsväg och kollar Google maps snabbt (för att dubbelkolla så att vi inte är nära civilisation då det har hänt en gång tidigare). Vi börjar ha sex och vi kör doggy i baksätet och från ingenstans kommer det 10-15 montainbike cyklister som kör något off road spår och kör förbi. Vissa skakar på huvudet och några skrattar, men fy fan vad pinsamt det var. Tjejen var dock fint dold i bilen men jag fick stå där och se dem alla i ögonen haha...

Vi avslutade dock kort därefter med att jag kom och körde vidare.

Den andra historien är inte från denna sommaren, men då var vi precis bredvid ett motionsspår (som var helt omöjligt att se) och då kom det en hund fram till oss och ägaren kort därefter. Den gången avbröt vi och stack därifrån...

• Mimmi P
    Anonym (Sommar) skrev 2023-08-03 23:04:56 följande:
    Utesex Sommaren 2023

Ni som haft sex utomhus i sommar...
    Var hade ni det, och vad gjorde ni?

Ordet är fritt.

Brukar ni ha det? Varför har ni det? Vems initiativ?
    Har ni blivit påkomna? Vill ni bli påkomna?
    Är risken att bli påkommen något positiv eller negativ för er?

Vilken är bästa platsen ni gjort det på? Har ni någon favorit plats ni brukar göra det på?

Jo det har blivit av ett antal gånger denna sommar också.

Vet inte om det räknas, men i hammocken på uteplatsen har han fått några avsugningar, också har det blivit några vanliga ligg där också när solen gassat.
    Vi har en terrasspool som vi brukar bada nakna i och då händer det att det blir lite slick eller sug när en av oss som sätter sig på kanten för en stunds njutning. Kanske inte så spännande då det är hemma i trädgården men ändå lite annorlunda mot att vara inomhus.

Ute i det fria har det också blivit några gånger denna sommar. På midsommarafton var vi på en relativt folktom strand och solade. Vi la oss bland sanddynerna där man är lite avsides från gångstråket längs vattenbrynet. När min man drog ner shortsen och visade sitt praktstånd så kunde jag inte låta bli att grensla honom. Jag red tills det var dags för honom, då hoppade jag av och tog det i munnen. Ville ju inte ha det rinnande längs benen när vi skulle gå där ifrån
    Dagen efter gjorde vi precis samma sak igen på samma plats. Då såg jag att det gick någon förbi längs vattnet medan jag red. Det var både upphetsande och störande samtidigt. För jag tycker det skulle vara extremt pinsamt om någon såg oss. Jag vill verkligen inte bli påkommen. Har ingen sådan läggning.

För några veckor sedan var vi iväg på semesterresa och vandrade i bergig terräng. Då fick vi syn på en grotta som vi gick in i. Det blev plötsligt lite spännande där inne. Jag sög honom lite snabbt innan han kom in i mig bakifrån när jag stod framåtlutad och tog stöd med händerna mot stenväggen. Tyvärr kom det ett annat par ganska snart så vi fick avbryta innan de fick syn på oss. Det var svårt att hålla sig för skratt när vi mötte dem utanför grottans ingång dit dom gick in. Medan vi gick där ifrån diskuterade vi lite vad vi trodde att de skulle göra där inne. Ha ha ha...

I förra veckan var vi på promenad i ett skogsområde där det finns ett högt utsiktstorn vid en liten sjö. Vi brukar klättra upp där och titta på utsikten. När vi stått där i några minuter tog min man min hand och tryckte den mot bulan i shortsen. När jag klämt på den någon minut gick jag ner på knä och gav honom en avsugning medan han stod kvar och tittade på utsikten. Jag hörde att folk gick förbi under tornet undertiden. Det tog nog mindre än 2 minuter innan han kom i min mun. Efteråt frågade jag om han sett någon gå förbi, vilket han gjorde och han sa att han försökt se så oberörd ut som möjligt eftersom de tittade upp på honom. 

Jag tycker det är något speciellt med att ha sex ute. Och när det är på allmän plats så tillkommer det ett spänningsmoment att man riskerar att bli påkommen, som både är upphetsande och störande. För mig är det så pass störande att jag aldrig skulle kunna komma, eftersom jag måste känna mig avslappnad för att nå dit. Hemma i trädgården är det annorlunda. Där har jag inga problem att komma.
  • Anonym (*******)

Inget sex denna sommaren men tidigare somrar har det varit på badplatser, både i vattnet, på strandkanten o på en toa vid stranden. 
    En gång i vattnet vart vi påkomna från långt håll, vilket vi upptäckte då en kvinna skrattade högt. Denna kvinnan visade sig sen vara arbetsledare på jobbet jag började på några dagar senare. Vet inte om hon kände igen mig, vi sa iaf aldrig något om det.

Vi var ute o körde o jag fick för mig att sätta upp fötterna på instrumentbrädan o leka lite *när nere* bara för att retas lite. Min dåvarande vart på g på nolltid o svängde in i ett grustag som fanns längst vägen.
    Så ut o sen tog mig bakifrån över motorhuven, tills det plötsligt kom en grävmaskin körandes i grustaget. Så vi fick avsluta i bilen en bra bit bort.

Jag har fått en ridlektion i baksätet på en rastplats vid en mycket trafikerad väg utan att bli upptäckt.

Vi bodde i ett hus skogen några år o trädgården användes flitigt...vi gick omkring näck på somrarna o då vart det ju lött hänt att korven gled in lite här o var.

Ett ex o jag handlade sent en kväll o han gick igång på att jag slickade på en cornetto jordgubb, så på en nästan tom parkering, vart det en snabb missionär på passagerarsätet. Polishuset låg på andra sidan parkeringen. Drömmer

• Anonym (xx)
    Mimmi P skrev 2023-08-04 10:29:51 följande:
    Jo det har blivit av ett antal gånger denna sommar också.

Vet inte om det räknas, men i hammocken på uteplatsen har han fått några avsugningar, också har det blivit några vanliga ligg där också när solen gassat.
    Vi har en terrasspool som vi brukar bada nakna i och då händer det att det blir lite slick eller sug när en av oss som sätter sig på kanten för en stunds njutning. Kanske inte så spännande då det är hemma i trädgården men ändå lite annorlunda mot att vara inomhus.

Ute i det fria har det också blivit några gånger denna sommar. På midsommarafton var vi på en relativt folktom strand och solade. Vi la oss bland sanddynerna där man är lite avsides från gångstråket längs vattenbrynet. När min man drog ner shortsen och visade sitt praktstånd så kunde jag inte låta bli att grensla honom. Jag red tills det var dags för honom, då hoppade jag av och tog det i munnen. Ville ju inte ha det rinnande längs benen när vi skulle gå där ifrån
    Dagen efter gjorde vi precis samma sak igen på samma plats. Då såg jag att det gick någon förbi längs vattnet medan jag red. Det var både upphetsande och störande samtidigt. För jag tycker det skulle vara extremt pinsamt om någon såg oss. Jag vill verkligen inte bli påkommen. Har ingen sådan läggning.

För några veckor sedan var vi iväg på semesterresa och vandrade i bergig terräng. Då fick vi syn på en grotta som vi gick in i. Det blev plötsligt lite spännande där inne. Jag sög honom lite snabbt innan han kom in i mig bakifrån när jag stod framåtlutad och tog stöd med händerna mot stenväggen. Tyvärr kom det ett annat par ganska snart så vi fick avbryta innan de fick syn på oss. Det var svårt att hålla sig för skratt när vi mötte dem utanför grottans ingång dit dom gick in. Medan vi gick där ifrån diskuterade vi lite vad vi trodde att de skulle göra där inne. Ha ha ha...

I förra veckan var vi på promenad i ett skogsområde där det finns ett högt utsiktstorn vid en liten sjö. Vi brukar klättra upp där och titta på utsikten. När vi stått där i några minuter tog min man min hand och tryckte den mot bulan i shortsen. När jag klämt på den någon minut gick jag ner på knä och gav honom en avsugning medan han stod kvar och tittade på utsikten. Jag hörde att folk gick förbi under tornet undertiden. Det tog nog mindre än 2 minuter innan han kom i min mun. Efteråt frågade jag om han sett någon gå förbi, vilket han gjorde och han sa att han försökt se så oberörd ut som möjligt eftersom de tittade upp på honom. 

Jag tycker det är något speciellt med att ha sex ute. Och när det är på allmän plats så tillkommer det ett spänningsmoment att man riskerar att bli påkommen, som både är upphetsande och störande. För mig är det så pass störande att jag aldrig skulle kunna komma, eftersom jag måste känna mig avslappnad för att nå dit. Hemma i trädgården är det annorlunda. Där har jag inga problem att komma.
    Mimmi P om detta stämmer är du fantastisk! Har du en syster så hör av dig!
  • JSpike
    Anonym (xx) skrev 2023-08-04 17:34:46 följande:
    Mimmi P: Har du två systrar så hör av dig till mig med :))
  • Anonym (Skogssprutet)

Semestrade på Öland veckan som var o jag o sambon blev lite kåta så vi gick ut på en tur i skogen. Ena dagen satte jag på henne bakifrån o sprutade henne på skinkan som avslutning. Andra dagen likandant fast avslutade med att hon satt på knä o tog satsen över brösten samtidigt som hon filmade allt:) 

• Anonym (Han är lite pryd)

Då han är lite pryd och tycker det är lite "dekadent" så blir det roligare för mig för det kräver en hel del övertalning för att han skall gå med på det. Så det har blivit en hel del utesex i sommar, men rejält avskilt.

Hade han inte varit pryd tror jag inte jag hade vart så intresserad av det faktiskt och vi hade inte haft det. Det känns som jag "vinner" när jag får honom att ändra sig.

• Anonym (Ja)

Jag och ett ex hade massa utesex
    - på en sten mitt ute i en å
    - i en husbil hos en husbilsförsäljare
    - i ett tropikcenter, mörkt rum för nattvarelser
    - utmed alla vägar vi åkte, i bilen och utanför
    - på stranden 

Samma ex pullade mig också under en filt när vi tittade på film med hans mamma. Det var lite över gränsen för mig. 

• Anonym (Nyfiken)

Härom dagen i en badtunna blev hon först påsatt och sedan red hon.
    Och jo vi var ensamma i badtunnan.

För några veckor sedan: Hon blev fastkedjad mot ett träd och piskad, sedan upplagd och fastkedjad på ett bord på en rastplats och därefter fingrad, slickad, analt fingrad och slutligen påsatt bakifrån när hon var fastkedjad i bordet. 
    Och jo vi var ensamma på rastplatsen fram tills det kom några men då avbröt vi så klart innan de var framme vid oss så tror inte de märkte nåt...

• Mimmi P
    Anonym (xx) skrev 2023-08-04 17:34:46 följande:
    Ha ha ha...
    ... ja, jag har en syster. Men med henne skulle du inte få uppleva mycket.
    Vi är visserligen väldigt lika till utseendet, vilket många påpekar, men till sättet är vi varandras motsatser. Hon är otroligt tillknäppt och korrekt och gör ingenting som inte är väl övervägt och planerat sedan länge. Helt övertygad att hon aldrig någonsin haft sex utanför sovrummets fyra väggar. Spontanitet kan hon tyvärr inte stava till.

... om detta stämmer? Självklart gör det det. Skulle jag fantisera ihop berättelser, så hade det inte handlat om några enkla sexstunder utomhus med min man.Flört

Fantastisk? Förstår verkligen inte. Är väl inget ovanligt att en kvinna tycker om att ha sex med sin man, även utomhus? Eller...

Svar på tråden Utesex Sommaren 2023