Anonym (Sommar) skrev 2023-08-03 23:04:56 följande:
Utesex Sommaren 2023
Ni som haft sex utomhus i sommar...
Var hade ni det, och vad gjorde ni?
Ordet är fritt.
Brukar ni ha det? Varför har ni det? Vems initiativ?
Har ni blivit påkomna? Vill ni bli påkomna?
Är risken att bli påkommen något positiv eller negativ för er?
Vilken är bästa platsen ni gjort det på? Har ni någon favorit plats ni brukar göra det på?
Jo det har blivit av ett antal gånger denna sommar också.
Vet inte om det räknas, men i hammocken på uteplatsen har han fått några avsugningar, också har det blivit några vanliga ligg där också när solen gassat.
Vi har en terrasspool som vi brukar bada nakna i och då händer det att det blir lite slick eller sug när en av oss som sätter sig på kanten för en stunds njutning. Kanske inte så spännande då det är hemma i trädgården men ändå lite annorlunda mot att vara inomhus.
Ute i det fria har det också blivit några gånger denna sommar. På midsommarafton var vi på en relativt folktom strand och solade. Vi la oss bland sanddynerna där man är lite avsides från gångstråket längs vattenbrynet. När min man drog ner shortsen och visade sitt praktstånd så kunde jag inte låta bli att grensla honom. Jag red tills det var dags för honom, då hoppade jag av och tog det i munnen. Ville ju inte ha det rinnande längs benen när vi skulle gå där ifrån
Dagen efter gjorde vi precis samma sak igen på samma plats. Då såg jag att det gick någon förbi längs vattnet medan jag red. Det var både upphetsande och störande samtidigt. För jag tycker det skulle vara extremt pinsamt om någon såg oss. Jag vill verkligen inte bli påkommen. Har ingen sådan läggning.
För några veckor sedan var vi iväg på semesterresa och vandrade i bergig terräng. Då fick vi syn på en grotta som vi gick in i. Det blev plötsligt lite spännande där inne. Jag sög honom lite snabbt innan han kom in i mig bakifrån när jag stod framåtlutad och tog stöd med händerna mot stenväggen. Tyvärr kom det ett annat par ganska snart så vi fick avbryta innan de fick syn på oss. Det var svårt att hålla sig för skratt när vi mötte dem utanför grottans ingång dit dom gick in. Medan vi gick där ifrån diskuterade vi lite vad vi trodde att de skulle göra där inne. Ha ha ha...
I förra veckan var vi på promenad i ett skogsområde där det finns ett högt utsiktstorn vid en liten sjö. Vi brukar klättra upp där och titta på utsikten. När vi stått där i några minuter tog min man min hand och tryckte den mot bulan i shortsen. När jag klämt på den någon minut gick jag ner på knä och gav honom en avsugning medan han stod kvar och tittade på utsikten. Jag hörde att folk gick förbi under tornet undertiden. Det tog nog mindre än 2 minuter innan han kom i min mun. Efteråt frågade jag om han sett någon gå förbi, vilket han gjorde och han sa att han försökt se så oberörd ut som möjligt eftersom de tittade upp på honom.
Jag tycker det är något speciellt med att ha sex ute. Och när det är på allmän plats så tillkommer det ett spänningsmoment att man riskerar att bli påkommen, som både är upphetsande och störande. För mig är det så pass störande att jag aldrig skulle kunna komma, eftersom jag måste känna mig avslappnad för att nå dit. Hemma i trädgården är det annorlunda. Där har jag inga problem att komma.