Inlägg från: MR INTUITIV |Visa alla inlägg
  • MR INTUITIV

Hur vanligt är otrohet i er umgängeskrets?

De som otrogna vill oftast få till det att alla är otrogna för att normalisera något som inte är normalt. Det är inte normalt att gå bakom ryggen på sin partner, speciellt inte om ni har gemensamma barn. Otrohet är det värsta man kan göra mot sin partner. Det splittrar familjen och gör att man aldrig blir samma person igen. Det är fega egoister som ägnar sig åt otrohet. Har man problem med sin partner då ska man prata om det och lösa problemet. Om det inte går då separerar man och går vidare.

• MR INTUITIV
    Anonym (Maracuja) skrev 2023-08-15 16:16:57 följande:
    Jag har inte löst det, jag är medveten om att jag beter mig som en skitstövel och jag accepterar konsekvenserna av en upptäckt.

Det finns inga beröringspunkter mellan mig och min älskare utom en enda dold app i en mobil med fingerprint -låsning. Vi är de enda som vet om relationen och den är helt otippad. Edward Wedbush och Annie Lööf ungefär.
    Vaddå du accepterar konsekvenserna? Om det kommer fram så är det din partner och era barn som blir förkrossade och konsekvenserna av din otrohet tvingas de ta!!! 
  • MR INTUITIV
    Anonym (Ellis) skrev 2023-08-15 16:24:04 följande:

Tappar hoppet om mänskligheten, finns fan ingen som är trogen 

Du har fel. En stor majoritet är trogna, normala personer.
  • MR INTUITIV
    Anonym (Maracuja) skrev 2023-08-16 08:45:12 följande:
    Vuxna självständiga barn bör kunna hantera att vuxna har vuxna behov, och att allt inte är självklart och enkelt i relationer. 

Min partner vet att jag behöver annat sex för att må bra men har inte tagit ställning till detta. Han har fått som han vill i 20 år, nu vill jag ta en annan roll, han vill inte. 

Alternativet hade varit att lämna redan men det hade verkligen gjort honom ekonomisk skada i nuet. Ska jag lämna ska det ske på ett bättre sätt.
    Nej du, försök inte få det som att du bryr dig om din partner. Det är uppenbart att du behandlar människor som objekt som finns bara för att uppfylla dina behov. Andras behov bryr du dig inte om. Du går bakom ryggen på din partner och manipulerar. Och tro mig, det är inte normalt. Man kan välja att leva i bubbla, skapa en egen förvanskad värld där egoismen alltid har rätt men inte i verkligheten. 
Svar på tråden Hur vanligt är otrohet i er umgängeskrets?