Inlägg från: Anonym (Usch) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Usch)

Vänner sviker

Usch vilka falska människor. Såna som umgås bara om det ger dem något.

Antingen var lika kall tillbaka eller säg rakt ut vad du tycker. Att det är väldigt märkligt att man blir exkluderad bara för att man fått barn och vad är det för vänskap?

Jag hade nog behövt få ur mig det. Även om man tycker de är falska osv så blir man faktiskt sårad när man trott det är vänner... En vän är en vän oavsett. Ni är samma människor fortfarande. De borde ju vara intresserade av er gulliga 3 åring också? De va ju era vänner? Ledsen. Kram

• Anonym (Usch)
    Anonym skrev 2023-08-04 22:06:08 följande:
    Nej man kan inte skälla på folk för att man inte blir inbjuden
    Man är inte skyldig att bjuda in någon
    Vem sa skälla? Uppfattade inte att de bara var "folk" utan vänner. En av dem till och med bästa vän. Om de nu är (varit) så goda vänner och umgåtts massor och sedan blir total dissade klart man blir sårad? Och då tycker jag man kan fråga varför man blivit exkluderad helt plötsligt. Varför så konflikträdd? Kallas inte för att skälla för att man berättar om sina känslor och är undrande till situationen. Kallas inte heller att kräva en rättighet att bli bjuden.
    Alla är vi olika men verkar på ts som att hon blivit ledsen och det hade t.ex jag med blivit. Nu hoppas jag ju inte att mina vänner skulle få för sig att bete sig så men skulle nog inte orka hålla inne på såna känslor när det kommer till vänner. Kanske till folk och bekanta, ja.
Svar på tråden Vänner sviker