Vänner sviker
Skulle fortsatt bjuda in mina vänner, men om det lilla barnet följde med varje gång så skulle jag fortsättningsvis bjuda in till fika på dagen bara vi(jag/min sambo och barnets föräldrar)
Jag har gjort mitt med yngre barn, är idag 45 och min yngsta är 18 och jag är fullständigt färdig med barn, om jag inte får barnbarn i framtiden.
Är rätt ointresserad av andras barn med, på samma vis som de säkerligen var ointresserad av mina, finns ett fåtal barn jag lägger energi på hos mina vänner och de är de barn som jag är väldigt när vän med föräldrarna.
Så när jag bjuder in vänner så är det ok att barn följer med men helst inte var gång, vill kunna få vara bara vuxen utan att lyssna på småbarn som ska berätta saker samt att kanske behöva undvika att prata om vissa ämnen och konstant tänka på språket(svär inte mycket, men ibland kommer det ju ett och annat olämpligt ord)
Jag/vi brukade inte ta med våra barn varje gång vi var bjudna någonstans, för även om jag älskar mina barn så var det skönt att få var vuxen utan dom en sväng ibland