• Anonym (Kung På Landet)

Penis 22 cm. Hur många har det?

Blev nyfiken på hur stor egentligen en sådan är och sökte efter bilder/klipp.

Alltså, det är stort. Hur många har den storleken procentuellt?

0,5 % av befolkningen eller vad?

• Svar på tråden Penis 22 cm. Hur många har det?
  • Anonym (Undersökningar)

Undersökningar i ämnet blir lätt missvisande då om det är uppgedd längd öjuger en del, en del vet inte att man skall mäta på ovansidan osv.

Fåtalet undersökningar där man fått den mätt erigerad är det tydligen NÄSTAN UTESLUTANDE personer med exceptionellt stor penis som vill delta i av nån anledning. Så där hade TS 22cms pjäs vart medel eller bara marginellt över.

• Anonym (TP)
    Anonym (Hej) skrev 2023-08-08 00:14:06 följande:

Haha. 7-9 %.....eller hur. Blir alltid lika road av såna här trådar. Varför är folk så clueless? Googla, det är ganska simpel statistik. I väst är det väl runt 1 på 10 000 med den storleken. Snackar vi Asien är det nog nästan obefintligt få.

Betydligt färre än så, mer sannolikt ett par tusen människor i världen. Över 20 cm har inte mätts upp en enda gång i några som helst vetenskapliga undersökningar någon gång i världen. Det kan naturligtvis förekomma, men är extremt ovanligt.

Det finns dessutom endast en mycket svag koppling mellan penisstorlek och etnicitet. Svarta män från Tanzania har en snittlängd på 13,1 cm, Korea  har 13,4 cm, Indien 13,0 cm, judiska vita män 13,6 cm. Senare internationella studier som genomfördes på ett lite annorlunda sätt visade att genomsnittslängden är mellan 13-14 cm. Väldigt många som deltog i undersökningen hade varit övertygade att deras penis var långt över 15 cm. Vid självrapportering hamnar siffrorna flera cm över det som sedan mäts kliniskt, beroende på att man inte mäter på korrekt sätt eller att man överdriver.
  • Anonym (??)

Skillnad också på stånd eller slak - vilket menade du TS? 

• Anonym (TP)
    vattuman2023 skrev 2023-08-08 08:21:17 följande:

Jag har en som är större än 22cm, jag är också singel ;)!

Pyttsan lilleman, jag har en på 120 cm och har den vanligtvis upprullad på en Gardena slangvinda i kalsongerna när den inte används. Jag brukar använda den som domkraft för att byta däck på bilen och en gång har NCC hyrt in mig för att slå ner betongpålar med den. Inga kvinnor har klagat!
  • Anonym (Blä)

Haha alltså denna tråd! Ser för mitt inre öga hur TS springer runt naken i trädgården o skriker; jag är kung på landet, jag är kung på landet! Men nu vi pratar om storlek är väl ändå längden betydligt mindre viktig än omkretsen? hur tänker du kring det Ts? Ingen vill ha en 22 cm lång spik i brallan väl :)

• Pixxel

När jag var i tonåren så hade vi lite kukmätartävling bland oss vänner och då var det en av oss som hade 22cm. Vi övriga (svenska vita pojkar) låg på mellan 12-18cm.

• Anonym (TP)
    Pixxel skrev 2023-08-08 13:19:15 följande:

När jag var i tonåren så hade vi lite kukmätartävling bland oss vänner och då var det en av oss som hade 22cm. Vi övriga (svenska vita pojkar) låg på mellan 12-18cm.

Hm. Satt ni i en grupp, runkade upp ett stånd, och hade sedan en oberoende domare som gick runt med en med en linjal i handen och förde anteckningar? Intressant. 
  • Pixie99

Jag älskar såna här tramsiga trådar. Vuxna män som sitter och mäter centimetrar hit eller dit, ja kära nån. Ingen bryr sig om längden, verkligen ingen. Det hade varit mer intressant med hårdhet och grovlek, hur länge sedan han tvättade sig därnere,  samt antal minuter (eller sekunder) från en utlösning till nästa stånd. Då pratar vi om mer ... tja, operativa parametrar.

• Anonym (Saknar penis)

Vill bara meddela att i min vagina passar både 13 och 20 cm lika bra.

Svar på tråden Penis 22 cm. Hur många har det?