• FillippaFL

Nakenvandring

martinbeck72 skrev 2023-08-25 20:20:19 följande:
    Jag har faktiskt gått naken även när det är 5-10 plusgrader ute. Så länge man inte står stilla för länge eller går en längre sträcka så tror jag adrenalinet eller vad det nu kan vara gör att kroppen känns varm. Det är i alla fall en skön känsla och jag fryser inte, för då hade jag ju tagit på mig kläderna igen. Cool
    Tycker inte insekter är nåt stort problem, jag är van att röra mig i skogen (även med kläder på Glad) och insekter är nåt man vänjer sig vid.
    Tråkigt att du skulle bli skiträdd och tolka det som att jag mist förståndet, men tack för att du är ärlig, för det är ju lite tanken med denna tråden, jag vill gärna veta hur folk reagerar om jag skulle råka stöta på någon.
    Skulle också bli jätterädd faktiskt. Särskilt på en plats där det inte finns andra människor. Är ute och går dagligen i skogen och skulle nog aldrig gå dit igen om det händer.

Och ja, män får säkert sämre reaktion än kvinnor skulle få, men eftersom männen står för de allra flesta sexualbrotten, så är det väl kanske inte jättekonstigt?
  • FillippaFL
    martinbeck72 skrev 2023-08-25 21:19:00 följande:
    Nej det är absolut inte konstigt, det är fullt förståeligt! Jag hade säkert reagerat på samma sätt om jag var kvinna.
    Det är trist att dom förstör för oss andra men än mer fruktansvärt att det ens finns sådana människor. Rynkar på näsan
    Tack för att du förstår hur jag menade. Ja visst är det. Men kul att du hittat din grej!
Svar på tråden Nakenvandring