• Anonym (Anonyma killen)

    Vad tycker ni om killar som har på sig stringtrosor?

    Som rubriken lyder

    Vad tycker ni om killar som använder stringtrosor?

    Har på mig det till o från till vardags o har även bodys. Sjukt nog sitter de mycket bättre. De är snyggare. Och jag ser mycket bättre ut i de (speciellt rumpan).

    Nej jag har inte liten kuk o ja jag är också förvånad hur de kan sitta bra men det är som det är

    Skriv gärna din ålder, sexuella läggning och varför du tycker som du gör

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om killar som har på sig stringtrosor?
  • Anonym (25)

    25 år, kvinna, tycker att det är det mest avtändande en man kan ha på sig. Skulle aldrig vara tillsammans med någon som klär sig så.

  • Anonym (Pernilla)

    Helt ok på ganska många män - riktigt snyggt på vissa få Tungan ute

  • flygrl

    Självklart ska du, TS, kunna bära stringtrosor om du vill det men jag skulle däremot absolut inte kunna va tillsammans med en man som bär string. Extremt omanligt och avtändande imho.


    Är 25 år, heterosexuell tjej.

  • Anonym (?)
    flygrl skrev 2023-08-08 22:08:00 följande:

    Självklart ska du, TS, kunna bära stringtrosor om du vill det men jag skulle däremot absolut inte kunna va tillsammans med en man som bär string. Extremt omanligt och avtändande imho.


    Är 25 år, heterosexuell tjej.


    Skönt att se ...
  • flygrl
    Anonym (?) skrev 2023-08-08 22:46:07 följande:
    Skönt att se ...
    Min åsikt eller? 😮
  • Anonym (Hobbyfemboy)

    Jag tycker inte att string snyggt på varken killar eller tjejer. Men jag gillar när någon kommenterat mig att bära string för det känns så tydligt och gör mig så kåt.

  • Anonym (Homogay)

    Trots min läggning och att jag är rätt fjollig (försöker jobba bort det) är det där lite väl gay för min smak.

  • Mack87

    Jag är man (hetro) och gift och jag har på mig trosor varje dag oftast string som jag köpt själv eller som fru köpt åt mig

  • Anonym (Pernilla)
    Mack87 skrev 2023-08-17 22:35:57 följande:

    Jag är man (hetro) och gift och jag har på mig trosor varje dag oftast string som jag köpt själv eller som fru köpt åt mig


    Gott gott igelkott - härligt att ni njuter 
Svar på tråden Vad tycker ni om killar som har på sig stringtrosor?