• Anonym (Anonyma killen)

Vad tycker ni om killar som har på sig stringtrosor?

Som rubriken lyder

Vad tycker ni om killar som använder stringtrosor?

Har på mig det till o från till vardags o har även bodys. Sjukt nog sitter de mycket bättre. De är snyggare. Och jag ser mycket bättre ut i de (speciellt rumpan).

Nej jag har inte liten kuk o ja jag är också förvånad hur de kan sitta bra men det är som det är

Skriv gärna din ålder, sexuella läggning och varför du tycker som du gör

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker ni om killar som har på sig stringtrosor?
  • Anonym (Homogay)

För länge sedan, när Internet var ungt så fanns det en slags internetkändis som kallade sig "Stringemil" som postade bilder på sig själv i string. Jag tror att han förstörde min förmåga att någonsin kunna uppskatta string på män. 

• Anonym (Pernilla)
    Anonym (Homogay) skrev 2023-08-19 02:27:51 följande:

För länge sedan, när Internet var ungt så fanns det en slags internetkändis som kallade sig "Stringemil" som postade bilder på sig själv i string. Jag tror att han förstörde min förmåga att någonsin kunna uppskatta string på män. 

Emil var ingen vacker syn direkt.

Goda nyheter; mycket positivt har hänt sedan dess,bså ta en sväng runt på nätet, så hittar du garanterat en större bredd idag, både fräscha killar du kan tilltalas av och killar - likt Emil - som du kanske bläddrar förbi.
  • Anonym (L)

Kvinna, 40+ och straight. Finner trosor och andra kvinnoplagg på män avtändande.

• Anonym (Miss Demeanor)

Som variation hade det kunnat funka om jag också fick behandla honom som en ug. Lite smisk, lite ridspö och sen ner på knä och slicka mig.

Bara för sig är det inget jag tänder på.

• Anonym (TDK)

55 år, man och straight. Känner inte till några män som vill trosor eller kvinnokläder på sig men skulle jag se eller träffa någon så tycker jag det är creepy. Var och en får självklart ha på sig vad de vill men det är inga personer som jag skulle kunna umgås med. 

• Anonym (H)

Jag tycker att man ska klä sig precis som man vill. Men personligen tycker jag att string är fult och ännu fulare på män. Skulle min man vilja bära string, hade jag nog tyckt det känts konstigt - men kärleken hänger ju inte på vad man har för underkläder. 

• Anonym (Pernilla)
    Anonym (H) skrev 2023-08-19 18:11:07 följande:

Jag tycker att man ska klä sig precis som man vill. Men personligen tycker jag att string är fult och ännu fulare på män. Skulle min man vilja bära string, hade jag nog tyckt det känts konstigt - men kärleken hänger ju inte på vad man har för underkläder. 

Väl formulerat - så mycket roligare att vara tillåtande än begränsande 
  • Anonym (H)
    Anonym (TDK) skrev 2023-08-19 17:38:29 följande:

55 år, man och straight. Känner inte till några män som vill trosor eller kvinnokläder på sig men skulle jag se eller träffa någon så tycker jag det är creepy. Var och en får självklart ha på sig vad de vill men det är inga personer som jag skulle kunna umgås med. 

Får jag fråga varför du inte ens  skulle kunna umgås? Vanligtvis ser man ju inte vänner och bekanta i bara underkläderna
  • Anonym (Homogay)
    Anonym (H) skrev 2023-08-19 18:19:58 följande:
    Får jag fråga varför du inte ens  skulle kunna umgås? Vanligtvis ser man ju inte vänner och bekanta i bara underkläderna
    Det här kanske bara är en erfarenhet som gay men män som gillar udda underkläder tenderar ofta att visa upp att de gillar udda underkläder, i tid och otid. Gillar en man strumpbyxor tex. kommer han prata om strumpbyxor och posta svart-vita bilder på sina ben i strumpbyxor på sociala medier dagligen som om han delade med sig av någon slags konst.

Vet inte om ""straighta"" killar som gillar kvinnokläder gör så eller är mer diskreta. För udda underkläder är något som gay-män som gillar udda underkläder vill visa upp så mycket som möjligt.
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (Homogay) skrev 2023-08-19 18:59:58 följande:
    Det här kanske bara är en erfarenhet som gay men män som gillar udda underkläder tenderar ofta att visa upp att de gillar udda underkläder, i tid och otid. Gillar en man strumpbyxor tex. kommer han prata om strumpbyxor och posta svart-vita bilder på sina ben i strumpbyxor på sociala medier dagligen som om han delade med sig av någon slags konst.

Vet inte om ""straighta"" killar som gillar kvinnokläder gör så eller är mer diskreta. För udda underkläder är något som gay-män som gillar udda underkläder vill visa upp så mycket som möjligt.
    Kanske ditt intryck, men för mig låter det du skriver väldigt generaliserande.

Att bära kvinnorkläder bland svenska straighta män är långt vanligare än många tror, 1 av 10 straighta män använder regelbundet kvinnounderkläder som komplement till sina vanliga eller fullt ut som en ersättning.

Gå ut på stan - var 10 man har damunderkläder.
Svar på tråden Vad tycker ni om killar som har på sig stringtrosor?