Inlägg från: cutepenguin |Visa alla inlägg
  • cutepenguin

Nidblödning?

Brunett89 skrev 2023-08-10 21:21:03 följande:

Om.någon fortfarande läser den här tråden så har jag en till fråga. Jag började ju blöda, och de såg ut so  att kom ut lite typ hinnor och de gjorde väldigt ont. Men nu ha blödningen börjat avta och jag ha fortfarande som typ växtvärk eller värk. De känns inte som mensvärk utan typ spänningavärk haha. Låter jätteflummigt men är de nån som varit med om de? Jag har haft en x graviditet men de känns inte som de nu och jag förstår inte va som händer. Men jag blir lite orolig. 

När jag fick missfall fick jag som stark mensvärk, tills det kom ut så att säga. Åt två alvedon var 4e timma för att kunna röra mig normalt, men låg mest i soffan dubbelvikt. 

Svårt att säga i ditt fall.. kan ju ha varit något annat än missfall? Finns ju de som blöder, men ändå har hälsosamma graviditeter. Har du varit hos någon läkare och gjort VUL? 

• cutepenguin
    Brunett89 skrev 2023-08-10 21:33:33 följande:
    Ja man börja ju undra va de är. Nä inte än. Tänkte kanske ge de till efter helgen och har fet inte blivit bättre så tänkte jag ringa gyn så kanske dom kan göra ett vul. 

Ja, gör så. Jag blödde och hade ont en vecka innan själva missfallet skedde, därefter gav sig smärtan nästan direkt.

Men tänker att det alltid är bra att kolla upp 🥰 Dels om det är ett missfall i ditt fall, och OM det är det så att allt kommit ut och det inte finns kvar rester. 

Svar på tråden Nidblödning?