Värk i kroppen pga långvarigt alkoholintag
Någon som vet om mam kan få det? Jag dricker alldeles för mycket å gjort i flera år. Dricker mest sprit.
Har sen ett tag tillbaka värk i mon kropp som inte ger med sig. Kan det bero på alkoholen?
Någon som vet om mam kan få det? Jag dricker alldeles för mycket å gjort i flera år. Dricker mest sprit.
Har sen ett tag tillbaka värk i mon kropp som inte ger med sig. Kan det bero på alkoholen?
Ja du förstör ju kroppen så det är klart den funkar sämre då. Har du försökt sluta dricka?
Både ja och nej, endast en mer preciserad diagnos kan avgöra vilket håll det tippar åt vilket det är.
Alkohol påverkar immunförsvaret och inflammationsnivån i kroppen allmänt.
Läs lite svar här:
alkoholhjalpen.se/index.php/forum/dricker-jag-mycket/142930
Kan vara signaler att din kropp har för lite alkohol (då den inte producerar alkohol naturligt). Testa drick mer, återkom.
Ja. Särskilt i magen. Magsår, blödningar. Ont i levern. Man kan tappa hår. Acne, hudproblem. Sömnproblem. Depression. Ångest. Man kan få många många sjukdomar av att vara alkoholist och dessa går inte att behandla förrän du slutar dricka.
Då går mycket över av sig självt och kroppen läker sig själv, de övriga åkommorna kommer du kunna få behandlade men bara om du slutar dricka först annars går de inte att bota med sjukvård