-
-
Svar på tråden Kvinnor och manlig massör
-
Jag skulle gilla det.
-
Det är ju två helt olika saker.
Min man har haft en manlig massör via jobbet och rekommenderade honom till mig också.
Jag hade kunnat ta ett initiativ och låtit honom göra något med mig, han var lite yngre och jag märkte att han inte tyckte jag var ful.
Men om han hade gått över gränsen utan medgivande då hade han- på riktigt- fått en blåtira. -
Nej, jag vill inte ha en "okänd" massör som tar på mig på olämpligt sätt. Ska jag ha en sexuell massage ska det vara av en person jag är tillsammans med eller där det finns en ömsesidig attraktion. Inte någon som "drar nytta av" att jag är avklädd och att han rör vid min kropp.
-
Jag skulle bli förbannad och bestört om massören jag brukar gå till började kladda på mig. Men tanken har aldrig heller slagit mig. Massagen jag får är extremt osexuell. Det handlar bara om att mjuka upp vävnad och bearbeta knutar och det gör emellanåt jäkligt ont.
Skulle det vara någon sorts mesig spa-massage skulle jag nog undvika en manlig massör för det skulle kännas fel.
-
För flera år sedan fick jag en helkroppsmassage. När han var klar med ben och lår frågade han om jag ville få skinkorna masserade viket jag tackade ja till. Var väldigt skönt, nästan erotiskt, men så var det länge sedan jag hade haft sex. Jag uppskattade mycket att han frågade först för jag hade nog blivit illa berörd om han gett sig på rumpan utan vidare, men när han frågade så kände jag att jag ville. Det stannade där, ingen av oss tog ytterligare initiativ men jag passade på att njuta det jag kunde.