Inlägg från: Anonym (Sällan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sällan)

Normalt.

När vi var ungefär i er situation hade vi sex 2-3 gånger per månad. Jag skulle ha velat ha 2-3 gånger i veckan, men det uppnådde vi aldrig, frun skulle aldrig ha orkat med ett sådant tempo. Lite trist med så lite, men det var en fungerande modell för oss. Med sin första pojkvän hade hon 3-4 gånger i veckan, men det var för mycket enligt henne. Nu när vi är äldre blir det en gång per månad, men min lust är också mindre nu, så det är ok.

• Anonym (Sällan)
    lalladin skrev 2023-08-22 11:08:48 följande:
    Ja de är väl de tempot jag vill ha.

Jag har ju insett att så vi har de är ganska normalt med 3 barn + heltids jobb.

Hon går på antidepressiva med.
    Antidepressiva kan ställa till det. En kompis tappade potensen av det.

Tråkigt att så många har ganska skrala sexliv i de bästa åren. Men familj och jobb tar ju sitt. Sen är det väl helt enkelt så att kvinnor oftast vill ha mindre sex än männen.
  • Anonym (Sällan)
    lalladin skrev 2023-08-23 09:11:41 följande:

Ja de är svårt att vara så här kåt.
    Om jag reflekterar över mina egna tankar så är de väl mest att man tvekar över sig själv ,att man ej duger.

Jo, det var ganska jobbigt att tänka på att exet fick varannan dag och jag varannan vecka. Var han en bättre älskare kanske? Säkert. Etc
  • Anonym (Sällan)
    lalladin skrev 2023-08-23 10:56:05 följande:
    Beklagar att de var så för dig men jag är 100% säker på att jag ej har de så.
    Du menar att det inte finns något ex med i bilden? Eller ingen som tog för sig mera i alla fall?
Svar på tråden Normalt.