• ALLIEVERDO

    Kan jag se Apple + även om jag inte har en Apple tv, iPhone eller iPad?

    Hej,

    Dum fråga kanske men jag är inte inne i Apple världen ,☺️
    Har sett en serie jag vill se på Apple + men blir osäker på om jag kan se den. Försöker förstå info men blir ändå osäker..

    Tv:n vi använder mest är inte smart, men boxen till är det haha. Plus att vi har Chromecast till den.
    Dottern har fått en iPhone.. om det gör mål skillnad.

    Sen har vi en smart-tv också där vi sällan sitter.

    Sen va vanliga Androidmobiler.

    Så hjäp mig med hur jag ska göra för att få se derm vill ju helst kunna streama från mobilen till tvn här nere men hehe 

  • Svar på tråden Kan jag se Apple + även om jag inte har en Apple tv, iPhone eller iPad?
  • EnAnonumius
    ALLIEVERDO skrev 2023-08-15 20:26:25 följande:
    Kan jag se Apple + även om jag inte har en Apple tv, iPhone eller iPad?

    Hej,

    Dum fråga kanske men jag är inte inne i Apple världen ,☺️
    Har sett en serie jag vill se på Apple + men blir osäker på om jag kan se den. Försöker förstå info men blir ändå osäker..

    Tv:n vi använder mest är inte smart, men boxen till är det haha. Plus att vi har Chromecast till den.
    Dottern har fått en iPhone.. om det gör mål skillnad.

    Sen har vi en smart-tv också där vi sällan sitter.

    Sen va vanliga Androidmobiler.

    Så hjäp mig med hur jag ska göra för att få se derm vill ju helst kunna streama från mobilen till tvn här nere men hehe 


    Om du har Chromecast och en android lur(ålatta så kan du ladda ned appen AppleTV på GooglePlay och köra AppleTV via Chromecasten...

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.apple.atve.sony.appletv&hl=sv&gl=US
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Kan jag se Apple + även om jag inte har en Apple tv, iPhone eller iPad?