Gravid men han är upptagen
Efter att hon fått veta det så har de inte träffats mer,enligt TS.
Försökt prata med honom nu han vet va de handlar om men som en struts sticker han huvudet i sanden o har inte tid.. hur fan ska ja tolka det blir bara arg o ledsen. Skiter snart o han helt o löser allt på mitt sätt utan hans inblandning frågan är hon?
Då är de full fart med mindre trevliga sms och samtal om att ja måsta
ta bort det. Extrem härskar teknik blir så ledsen. Lägger
allt på mig. ? ja måste ju förstå att detta ej går ? ? det är
de enda rimliga? ? du måste ta bort det?
det är ett barn är i vecka 8 på torsdag och han har mage o berätta hur enkelt det är med abort bara 2 piller sen klart.
mår så dåligt av detta va tusan ska till läkare i veckan för att tidsbestämma men vet ju redan eftersom jag bara varit med honom.
Ska man nu säga: skit du i allt skriver far okänd o så
får vi se om de gör nån utredning eller ej eller fråga om han vill stå
med?
men efter hans press nu gråter ja var kväll o funderar på
abort nått ba inte gjort sen enbart första dagarna sen lom hormoner o de tankarna försvann? ..
Ja så är det ( sambo) men sak samma. Så märkliga argument bara de funkar ju ej de här varken för dig eller mig-
måste ju avbryta o de e enkelt bara o ta tabletter innan v 10 o han hade räknat ut på sitt vis vilken vecka ja va i men de e ju inte så man räknar dock men killar vet väl ej de.. han räkna från när ja blev gravid.
Då kan ju du kontra med att "Det måste väl du förstå att göra en abort är inte som att nysa?" eller något sådant.
Eller "Det måste väl du förstå att har man oskyddat sex så kan det bli barn?"
Han är den som var upptagen,men lurade dig att tro något annat.
Så han är ju den som har mest att förlora på det här.
Och det vet han. Det är därför han beter sig så rövigt som han gör.
Jag tycker du ska spara sms:en,om de är hotfulla och anmäla det.
Och har du möjlighet att spela in om han ringer så gör det.
Även om jag tycker att det allra bästa är att göra som M skrev att tala om för honom att om han inte slutar argumentera och pressa dig så kommer du inte att svara honom mer och sen blocka honom.
Låt honom svettas.