Always choklad skrev 2025-03-11 12:40:17 följande:
Hej
Grattis goda chanser låter det som <3
Jag..främst min man fokuserade mycket på kvaliten på embryona först. Tänkte det är helt kört om det inte är AA. Vår första insättning var AA topp embryo. Vår andra insättning var inte lika bra tror AB men det var det som tog sig och hon är idag på dagen 1år och 7 månader gammal. Nu är vi inne på syskonförsök. 1a embryot tog sig inte alls. Väntar på att få köra igång försök 2. De sätter inte in något i frysen som de inte tror kan utvecklas till ett barn i slutändan. Försök släppa googla det inte. Fokusera på må bra om det går istället och inte stressa över det som man ej kan påverka i slutändan. Lättare sagt en gjort men det. Önskar dig all lycka till. När har du transfer?
Tack! Har redan googlat en HEL del kan man säga? men har väl landat i att om det är ett friskt/euploid embryo så spelar graderingen mindre roll. Eftersom vi inte kan pgt testa så får man väl försöka nöja sig så och bara hålla tummarna :)
Jag hoppas det blir transfer i min nästa cykel som börjar på söndag, men får veta mer när jag har tel möte med kliniken på fredag!
Vad ledsamt att erat första inte tog sig, sådan mental press det är med allt som kan gå fel. Det är knappt att man fattar att det ens kan bli några barn gjorda i världen? håller tummarna att det går vägen för er med nästa insättning, vet du när det blir? Gör ni några ändringar jämfört med första?