Äggdonation 2023/2024
Hej, jag och min partner ska göra ett försök att bli gravida via AVA Clinic Riga, jag är 47 år så det behöver bli via äggdonation. Är det någon här som har erfarenhet från den kliniken? 😊
Hej, jag och min partner ska göra ett försök att bli gravida via AVA Clinic Riga, jag är 47 år så det behöver bli via äggdonation. Är det någon här som har erfarenhet från den kliniken? 😊
Hej! Hoppas alla haft en bra sommar 😊 Jag har en planerad insättning 25 augusti, mitt första försök. Är väldigt nervös. 😬 Var på ul i tisdags och min slemhinna var 9 mm och treskiktad så den delen såg bra ut.
Jag läste igenom hela tråden från början till slut innan jag påbörjade min resa för att bli mamma genom äggdonation. Är tacksam för allt jag lärt mig genom att läsa allt som du som skrivit delat här inne. 🙏🏻 Jag känner mig väldigt väl förberedd tack vare det.
Håller tummarna för att det går bra för alla, både du som plussat och du som är under behandling. 🤗
Uppdatering, äggplock gav 15 ägg, 13 blev befruktade och 8 var kvar dag 5 och hade utvecklats till blastocys. 😊 Själva insättningen i måndags gick bra, även om den var en aning obehaglig. ???? Vi satte in ett embryo och sparar 7 i frysen. 🤩
Nu väntan? är ju väldigt sugen att testa tidigt? ska testa enligt instruktion 3 september, men har köpt testa-tidigt-test. Hur har ni andra gjort?
Tack Kronärtskocka 😊
När du inte fick några blastocyster alls, fick du lika många nya ägg då?