• Anonym (S38c12)

Min fru gillar inte smaken av fitta

Jag gillar att min fru suger av mig ?mitt i akten? men det händer väldigt sällan. När vi pratar om det så kommer det fram att hon inte gillar fittsmaken. Jag själv tycker hon både smakar o luktar gott! Några tips på hur vi kan ?mötas? i min önskan så alla blir nöjda? Det tar ju bort lite känsla att helt plötsligt springa in på toa!

• Svar på tråden Min fru gillar inte smaken av fitta
  • Anonym (Skämt)

Du måste skämta?
    aldrig hört nåt sånt.
    alla dofter och smaker förstärker ju njutningen
    smaklös sex, vad är det?

• Anonym (000)

Det är väl klart att det inte är superhärligt att tex kyssas direkt efter något varit med nyllet därnere. Jag tycker inte det är så mysigt nej, 
    Ger gärna min man oralsex innan han penetrerar, men helst inte efter han gjort det heller. 

• Anonym (sweet dreams)
    Anonym (Skämt) skrev 2023-08-19 19:58:49 följande:

Du måste skämta?
    aldrig hört nåt sånt.
    alla dofter och smaker förstärker ju njutningen
    smaklös sex, vad är det?

Det är många kvinnor som har komplex för hur de smakar/luktar och inte accepterar sin egen smak, enligt min älskare.

Jag har inte det problemet så han uppskattar mig desto mer för det.
  • Anonym (sweet dreams)
    Anonym (000) skrev 2023-08-19 20:02:54 följande:

Det är väl klart att det inte är superhärligt att tex kyssas direkt efter något varit med nyllet därnere. Jag tycker inte det är så mysigt nej, 
    Ger gärna min man oralsex innan han penetrerar, men helst inte efter han gjort det heller. 

Och där kan man tycka olika.
    Jag tycker jag smakar gott och friskt, män också.
  • Anonym (Bobvious)
    Anonym (S38c12) skrev 2023-08-19 19:54:31 följande:

Jag gillar att min fru suger av mig ?mitt i akten? men det händer väldigt sällan. När vi pratar om det så kommer det fram att hon inte gillar fittsmaken. Jag själv tycker hon både smakar o luktar gott! Några tips på hur vi kan ?mötas? i min önskan så alla blir nöjda? Det tar ju bort lite känsla att helt plötsligt springa in på toa!

Jadå. Det finns en enkel lösning på hur ni möts halvvägs. Genom att du accepterar att hon inte vill suga dig mitt i samlaget och slutar med det. Fråga om hon vill göra det innan du kommer in i henne.
  • Anonym (Fittsmak)

Min sambo suger gärna både innan o efter jag varit i hennes fitta. Hon säger att hon blir kåt av smaken o att jag varit inne i henne. 

• linani

Toaletten behöver du kanske inte springa till. Prova att torka av dasen med en tvättlapp i tyg bara? 

Vill hon absolut inte är det ju så. Men sex kan också vara att ibland pusha lite på sina gränser om det är något som tänder partnern. Kanske kan hon tänka sig att göra det ibland? Efter ett glas vin?

Ni kan mötas halvvägs genom att du accepterar att handlingen är något hon kan bjuda in till, IBLAND. Inte tjata oftare än så, eller förvänta dig att det ska ske regelbundet.

• Anonym (?)

Gillar du smaken av kuk och sperma?

• Guldnovan

Mötas i din  önskan så båda blir nöjda? Hur ska det gå till när det i praktiken innebär att du får som du vill och hon måste göra något hon inte tycker om. Det var en  ny variant av att "mötas" 
    Varför inte acceptera att hon inte vill? 
  • Anonym (Tandborste, tandkräm, munskölj?)

Jag förstår din fru helt. Det är inte roligt att kyssas eller suga penis när han smakar och luktar f...

Har haft åtskilliga diskussioner med min man om det där. Alltså jag älskar när han går ner på mig, även om han går ner ännu lite längre ner...ännu bättre men att sedan försöka kyssas eller andas på mig är eeeeew gay!

Vi har en extra tandborste, tandkräm, munskölj, glas vatten, tomt glas att spotta i, handduk,  bredvid sängen. Försöker han hångla efter att ha vart där...eller där eller vill ha samlag på något sätt som innebär att hans ansikte är nära mitt ansikte och han då försöker kyssa mig...så måste han borsta tänderna först. Medans han borstar kan jag gå ner på honom, och att jag inte behöver borsta tänderna är upp till honom. Han kanske är lite smyggay och gillar sånt men lägg inte det på mig, jag är inte det.

• Anonym (Anonym2)
    Anonym (Tandborste, tandkräm, munskölj?) skrev 2023-08-19 21:53:39 följande:

Jag förstår din fru helt. Det är inte roligt att kyssas eller suga penis när han smakar och luktar f...

Har haft åtskilliga diskussioner med min man om det där. Alltså jag älskar när han går ner på mig, även om han går ner ännu lite längre ner...ännu bättre men att sedan försöka kyssas eller andas på mig är eeeeew gay!

Vi har en extra tandborste, tandkräm, munskölj, glas vatten, tomt glas att spotta i, handduk,  bredvid sängen. Försöker han hångla efter att ha vart där...eller där eller vill ha samlag på något sätt som innebär att hans ansikte är nära mitt ansikte och han då försöker kyssa mig...så måste han borsta tänderna först. Medans han borstar kan jag gå ner på honom, och att jag inte behöver borsta tänderna är upp till honom. Han kanske är lite smyggay och gillar sånt men lägg inte det på mig, jag är inte det.

Va bra att ni hittat ett sätt som funkar för er, men hur gör du kopplingen till gay om han kysser dig efteråt?

För mig låter det både osexigt och omständigt att borsta tänderna efter oralsex.
  • Anonym (Abc)

Ha på en kådis i början och dra av den när det är dags bara.

• Anonym (789)

Har inga tips då jag själv älskar smaken av mig själv.

Hade jag kunnat ge mig själv oralt hade jag gjort det Cool
  • Anonym (000)
    Anonym (sweet dreams) skrev 2023-08-19 20:11:32 följande:
    Och där kan man tycka olika.
    Jag tycker jag smakar gott och friskt, män också.
    För min del handlar det inte så mycket om lukt eller smak utan om att det är geggigt. Varken min man eller jag luktar illa.
    Om min man kommer upp och är helt geggig runt munnen så nja, kyssas är inte mitt förstahandsval då. 
  • Anonym (Linn)

Ett normalt, friskt underliv ska inte ha någon som helst odör. Om man luktar till den grad att det dessutom även känns på den andra människan, så bör man se över sin personliga hygien, eller kolla så att man inte har något i stil med svampinfektion. Varken jag eller min partner luktar det allra minsta, bara liksom rent och nyduschat.

• Pixie99
    Anonym (Linn) skrev 2023-08-21 07:50:07 följande:

Ett normalt, friskt underliv ska inte ha någon som helst odör. Om man luktar till den grad att det dessutom även känns på den andra människan, så bör man se över sin personliga hygien, eller kolla så att man inte har något i stil med svampinfektion. Varken jag eller min partner luktar det allra minsta, bara liksom rent och nyduschat.

Ja, en ytterst svag och ganska neutral metallisk doft är normalt på nära håll, men om någon luktar så illa i underlivet att man känner det på sin partner, så har de antingen inte tvättat sig på ett tag eller så kan det vara ett tecken på bakteriell vaginos.
  • Anonym (Sonja)

Sex ska väl vara kladdigt suger gärna av min gubbe. Vi varvar gärna slick o sug. Härligt och få slicka av en fittdrängt kuk.

• Anonym (sweet dreams)
    Anonym (?) skrev 2023-08-19 21:38:19 följande:

Gillar du smaken av kuk och sperma?

Det finns det definitivt män som gör. Finnas knappt några som inte har smakat vid något tillfälle, och en del äter upp det som en regelbunden grej.

Frågor på det?

Jag blir aldrig klok på kvinnors logik där, ni verkar ha väldigt lite kunskap om hur män funkar om ni tror att det är ett bra argument.
  • linani
    Anonym (Linn) skrev 2023-08-21 07:50:07 följande:

Ett både märkligt och felaktigt påstående. Självklart har fittan en doft. Det betyder inte en skarp eller äcklig doft (då pratar vi obalans), men doft har den absolut. Undantaget är väl direkt efter dusch. Doften kan absolut förstärkas när man är kåt och har ett passionerat samlag. 
  • Anonym (Oral-B)

Min fru vill inte heller suga mig om jag varit inne i henne först. Och om jag har slickat henne så går jag och tvättar av mitt ansikte innan vi fortsätter, för annars vill hon inte kyssas.

Jag själv gillar däremot om hon kysser mig efter att hon sugit mig. Det är porrigt!

Svar på tråden Min fru gillar inte smaken av fitta