Anonym (Tandborste, tandkräm, munskölj?) skrev 2023-08-19 21:53:39 följande:
Jag förstår din fru helt. Det är inte roligt att kyssas eller suga penis när han smakar och luktar f...
Har haft åtskilliga diskussioner med min man om det där. Alltså jag älskar när han går ner på mig, även om han går ner ännu lite längre ner...ännu bättre men att sedan försöka kyssas eller andas på mig är eeeeew gay!
Vi har en extra tandborste, tandkräm, munskölj, glas vatten, tomt glas att spotta i, handduk, bredvid sängen. Försöker han hångla efter att ha vart där...eller där eller vill ha samlag på något sätt som innebär att hans ansikte är nära mitt ansikte och han då försöker kyssa mig...så måste han borsta tänderna först. Medans han borstar kan jag gå ner på honom, och att jag inte behöver borsta tänderna är upp till honom. Han kanske är lite smyggay och gillar sånt men lägg inte det på mig, jag är inte det.
Va bra att ni hittat ett sätt som funkar för er, men hur gör du kopplingen till gay om han kysser dig efteråt?
För mig låter det både osexigt och omständigt att borsta tänderna efter oralsex.