Fått återkoppling
Om jag skickat in en jobb ansökan och får svar dagen efter så här
?vi hör av oss till dig under processens gång? är det positivt?
Om jag skickat in en jobb ansökan och får svar dagen efter så här
?vi hör av oss till dig under processens gång? är det positivt?
Ingen arbetsgivar här?
Kan vara både positivt och negativt. Det enda de skriver är att de mottagit din ansökan. Sedan ska de gå igenom alla ansökningar de fått och sålla ut vilja de ska gå vidare med och vilja de ska säga nej till.
Kan vara både positivt och negativt. Det enda de skriver är att de mottagit din ansökan. Sedan ska de gå igenom alla ansökningar de fått och sålla ut vilja de ska gå vidare med och vilja de ska säga nej till.
Ja det är sant. Kändes dock personligt då de skrivit mitt namn o inte ett sånt vanligt utskick som man får då man sökt jobb.
men ja vi får se då
En bra arbetsgivare hör alltid av sig till de sökande. Du ska nog inte dra allt för stora växlar ännu men vi håller tummarna.
En bra arbetsgivare hör alltid av sig till de sökande. Du ska nog inte dra allt för stora växlar ännu men vi håller tummarna.
Ja de flesta gör ju inte det och sen när det var personligt skrivet med mitt namn så fick jag lite förhoppningar.
men tack vi hoppas
Jag brukar aldrig säga så utan jag förklarar hur processen ser ut och att vi kommer höra av oss oaktat om rekryten blir anställd i slutändan eller inte.
Enbart en bekräftelse på att de tagit emot ansökan.
De har ofta en standardtext och systemet skriver in ditt namn i mailet.
Det är ett litet företag. En chef o en anställd
Ja det är sant. Kändes dock personligt då de skrivit mitt namn o inte ett sånt vanligt utskick som man får då man sökt jobb.
men ja vi får se då