Mathilda88 skrev 2023-11-23 01:04:13 följande:
Nej inte alls löjlig! Jag går och våndas på jobbet när vi har covid/influensa-smittade patienter eller förkylda kollegor som envisas komma till jobbet ändå..! Definitivt orolig över att bli sjuk inför eventuellt äggplock. Så full förståelse för dig! Klokt att vänta med att träffa din mamma, äggplocket är nära nu så värt de dagarna! Man vill inte behöva genomgå en stimulering för att missa äggplocket och sen vänta på blödning och en cykel till innan man kan göra nytt försök, bara för en träff.
Mathilda88 skrev 2023-11-23 00:47:05 följande:
Ja precis, vårt 3e och sista landstingsfinansierade försök.. Okej spännande!
Vilket AMH har du? :) Oj så snabbt besked om äggplock? Härligt med det redan på måndag! Stort lycka till! //

Hur stora var blåsorna idag? Måste ju fått riktigt god effekt på medicinen då! Hade också mitt VUL igår på dag 8, RMC Malmö kör generellt lite längre cykler. Har nytt VUL imorgon fredag igen.
Så skönt att ha det i grunden, jag har också regelbunden ägglossning och mens var månad, runt 26 dagar långa cykler. Håller tummarna för att ni har flyt!

Hej, ultraljudet igår visade 10 äggblåsor, fler påväg.. Jag har ett AMH på 104.. Vad har du?
Äggplock måndag morgon 🙏
Kanske jag skrev ☘️
Får hålla tummarna för att han inte blir dålig.
Han ska avstå alkohol iallafall 🙏🙏