Alla som genomgår IVF behandling hösten 2023
tack 🙏
ja väldigt tufft och har såkalrt påverkat både kost och sömn och stress och allt så efentligenu har Ju alla ivfer gjorts under tiden han varit sjuk. man börjar ju fundera och speciellt nu sista när läget verkligen är så försämrat och äggen inte ens blev befruktade hehe.
Samtisigt har jag ju inte tid att vänta på att sorgen ska gå över för det lär den ju inte göra på år.
pratade med en sköterska på cvl idag och s hon sa att stress och sorg kan påverka men bara på det sättet att man inte har ägglossning (skjuts uppkr eller får många ägg? Men de blir inte av sämre kvalitet o så.
dessutom kan vi avbryta behandlingen om de ser att de bildas mkt färre blåsor utan att det räknas som ett försök
så bara att köra antar jag så nu börjar spraya imorgon igen .. sa det tur att man glömmer hur jobjigt det var snabbt 😂
slltså jag vet att de inte alltid visar på testerna jag har varit med om det men tempen har visat. men har du tagit graviditetstest då? Eller är det kanske för tidigt då?
om ni hade samlag kring då han kollade med uj så kanske det är det? För 8-6 dagar sedan han såg Att ägget skulle lossna är ju lite tidigt för mens? Iof så kan allt bli lite upp och ner när man håller på emd de här hormonerna. först var min ägglossning väldigt sen sen nästa tidigare än vanligt
Har inte alls tänkt att det skulle kunna vara nidblödning, det vore för otroligt 🤯 Har kört CBs äl-tester i ca ett år och alltid fått utslag fram till nu. Tycker också det låter så himla tight att få mens veckan efter äl, brukar ha två veckor mellan. Har valt att avvakta med sprutor till imorrn så får se om det blöder mer då och om vi kör igång denna cykel.