Är han otrogen?
Gud jag förstår inte hur du orkar med honom. Jag bara tänkte när jag kom till slutet av din text att skit samma om han är otrogen, vilket liv att leva med honom, att du ska behöva gå runt så där och räkna tabletter och misstänka. Du har bara ett liv, raring. Han är problem med ett stort P. Jag hade hoppat av det där tåget för länge sen, inte brytt mig faktiskt. 
Var går din gräns? Gick den inte vid åtminstone eskort? Hur mycket ska man förlåta och sen gå vidare ifrån? Jag har varit ihop med en alkoholist som sen fick hjälp. Inte fan hade han nån eskort för det. Även missbrukare kan ha sina gränser vad man gör och vad man inte gör mot sin partner. Man kan inte skylla missbruket på allt. 
Försök och tänk varför du är så här självuppoffrande för, hur är det med ditt eget mående? Hur mycket till det är han skuld till? Är det här en hälsosam relation tycker du? Är ni på väg mot en hälsosam relation, tycker du? 
Av bara piller räkning kan du gå på misstanke men om du absolut måste veta får du leta efter andra tecken gissar jag, men att du bara orkar. Du borde vara mer rädd om dig själv istället.